2015 m. gruodžio 10 d., ketvirtadienis

Sakome "YES" bordo spalvai


Man šie metai buvo ypatingi, nes pradėjau domėtis ir rašyti apie madą. Ar aš galiu save pavadinti mados blogere? Aišku, kad dar ne. Man reikia daugiau praktikos, patirties, supratimo ir skonio jausmo. Tačiau galiu prisipažinti, link metų pabaigos aš pagaliau įvertinau bordo spalvos privalumus. Tai tiesiog nuostabi spalva, kuri gali būti naudojama kaip pagrindinis akcentas derinant drabužius, arba kaip pagrindinis veido akcentas pasirenkant tamsius lūpų dažus. Šį kartą mes su jumis aptarsime bordo spalvos mažą rankinę ir šaliką iš New Yorker parduotuvės.









Man atrodo, šalikas ir rankinė dera tarpusavyje kaip duona su sviestu. Nesvarbu, koks bebūtų paltas, striukė ar liemenė, šitie du pagrindiniai akcentai sako savo "YES". Man labai patiko rankinė, ji ne per maža (turiu be galo daug mažų rankinių, kur net telefoną sunku įgrūsti, apie piniginę aš jau nešneku), o čia telpa viskas. Super. Jau greitai eisiu fotografuotis į miestą. Tai bus savaitgalį, kai man pagelbės vyras, nes vieną aš to padaryti negaliu.


Rankinė - New Yorker
Šalikas - New Yorker
Žiedas - H&M
Kailiniai (fonas) - H&M Studio








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig