2015 m. gruodžio 13 d., sekmadienis

PUPA Stay Gold akių šešėliai


Pagaliau, pagaliau galime pašnekėti apie kosmetiką, o dar tiksliau apie PUPA Kalėdinę kolekciją. Vis nėra normalaus apšvietimo padaryti nuotraukas, nes lauke tamsų nuo ryto iki vakaro. Tačiau vakar aš pagavau tinkamą momentą ir skubu pasidalinti savo nuomone apie šios kolekcijos šešėlius.

Kalėdinė PUPA Stay Gold Kolekcija atrodo įspūdingai ir prabangiai:


Kolekcijoje keurių spalvš akių šešėliai: mano 01 ir 02 atspalviai:


Sodrių spalvų akių šešėliai padės sukurti nuostabų šventinį makiažą, šiuos šešėlius galima naudoti sausu ir sudrėkintu teptuku, taip išgaunant švelnesnę ar ryškesnę spalvą.


Kaina: 13 EUR

Kur pirkti: Kosmada ir Kristiana parduotuvėse

Įpakavimas:









Spalvos:






Rezultatas:


Aš dariau dieninį, neryškų makiažą:






Mano nuomonė:

Aš jau rašiau savo bloge ne vieną kartą, PUPA šešėliai tiesiog tobuli, man labai patinka PUPA ART šešėlių paletės, tačiau vieno atspalvio šešėliai nenusileidžia nei savo kokybe, nei spalvomis. Aš gavau testavimui du atspalvius iš PUPA Gold Kalėdinės kolekcijos. Aš labai mėgstu maišyti du atspalvius, vienas atspalvis šviesus, kutas tamsus. Priklausomai nuo makiažo intensyvumo gaunasi arba dieninis, arba vakarinis makiažas. Šį kartą aš dariau dieninį, bet kiek ryškesnį makiažą. Man be galo patiko PUPA šešėlių kokybė, tamsi spalva tiesiog tobula, pažadu padaryti makiažą naudojat tik šį atspalvį. Šviesų atspalvį galima naudoti vietoje spindinčios pudros skruostams paryškinti. Spalvos labai pigmentuotos, gerai skaidosi ir ryškiai atrodo, naudojant šešėlių pagrindą laikosi visą dieną, nepraranda savo spalvos ir pigmentacijos. Superiniai, rekomenduoju.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig