2015 m. gruodžio 14 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai



Labas rytas, mano brangieji, iki Kalėdų liko vos dvi savaitės, mano visi draugai jau masiškai perka ir pakuoja dovanas, puošia namus ir sprendžia kur geriau švęsti šventes. Šį kartą aš daugiau neplanuosiu, mes su jumis papuošime namus ir eglutę, sudarysime norų ir dovanų sąrašus, o taip pat pašnekėsime apie naujas tendencijas.


Šią savaitę bloge skaitykite:


Peržiūrėsime nuotraukas iš Mados Injekcijos finalo, aš papasakosiu kas patiko man. Džiugu, kad dvi kolekcijos, kurios man patiko labiausiai tapo nugalėtojais.


Dar vienas įrašas bus apie modelių makiažą, kuri atliko AVON kompanijos visažistai (nuotraukos Tautvydo Stuko)



Grįžtame prie kosmetikos, šią savaitę bloge aptarsime Pupa Matt Lip Fluid iš Kalėdinės PUPA Gold kolekcijos.



Avon blakstienų tušas su serumu tikrai vertas mano ir jūsų dėmesio.


Galiu jau pasakyti atvirai, man labai patinka filmuoti Lush bombas, tik ne į youtube,  o į Instagram, jos ten gyvena savo gyvenimus, sugeba surinkti tiek "Like" paspaudimų, kad net sunku įsivaizduoti. Šią savaitę filmuosiu dar, todėl laukite tęsinio.


Galvoju, ką užmiršau parašyti, Beauty Talk Rubrikos anonsą...



Sunku vertinti šampūną be plaukų balzamo, tačiau kartais tiesiog geras šampūnas irgi didelis pliusas. Būtent toks Douglas Protein Repair (tinka tik labai sausiems plaukams)


Aš labiausiai norėjau testuoti šį Mossa aliejuką veidui, tačiau deja, jis man patiko mažiausiai, apie viską papasakosiu bloge.




Naujienos:


Tobulas sveikinimas ir nereali žvakė į kolekciją iš Rimowa. Ačiū labai įvertinau, patiko, vis dar taupau pinigus lagaminui.



Pažiūrėjau į nuotrauką ir pagalvojau, ar reikia dar  rašyti atsiliepimą? Juk ir taip viskas matosi. Štai mano naujoji Lush masažinė plytelė Šimi Šimi su blizgučiais, juk Kalėdos - blizgučių sezonas.


Du nerealus kietieji Lush šampūnai - vienas tamsiems plaukams su chna Copperhead  ir spindesio suteikiantis šampūnas visų tipų plaukams su sicilietiškų apelsinų ekstraktu Moltalbano.


Make Up Factory kosmetika skirta profesionalas, tačiau labiau nei MAC adaptuota naudojimui namuose. Čia tokios pat pigmentuotos tekstūros ir konsistencijos, tačiau neveikia kompleksiškumo principas (kai visus produktus vieno gamintojo reikia naudoti kartu: makiažo pagrindas, bazė, teptukas, pudra). Nekantrauju išbandyti matinius kontūravimui skirtus skaistalus, kurie drąsiai gali konkuruoti su MAC Stone ir Dolce and Gabbana Tan.



Nauji pirkiniai:


"Slystas šilkas" plaukų kaukę aš nusipirkau Rygoje, tačiau mano indukas jau pasibaigė, pagaliau radau visą rinkinį, mano plaukai džiaugiasi rezultatu.



Natura Siberika Oblepikha linija nepalieka abejingų, todėl pamačius išpardavimo kainas nusipirkau dušo želę, vonios putas ir plaukų tiesinimo gelį.


Lūpų blizgesių per daug nebūna, todėl mano kolekciją papildė du nuostabūs, organiniai lūpų blizgiai su spalva Dizao Organic.


Paskutinis mano pirkinys iš www.bjuti.lt Make Up Revolution kontūravimo rinkinys, laukiu paštininko.

Tokia planuojama mano savaitė, aš dar stengiuosi pabaigti nepabaigtus ir užmirštus įrašus prieš Kalėdas, todėl per daug planuoti nesinorėjo.

Geros ir darbingos savaitės,

Ačiū, kad skaitote,

















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig