2015 m. gruodžio 28 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai




Labas rytas, mano brangieji, mūsų laukia dar viena šventinė savaitė, tačiau aš išdrįsau paplanuoti savo veiklą, nes praeitą savaitę aš beveik nieko neveikiau. Taip, taip, švenčiau Kalėdas, tačiau iki šiol griaužia sąžinė, kodėl blogui padariau tiek mažai. Pagaliau atėjo žiema, pas mus Vilniuje daug sniego, todėl jeigu vyras atsilaisvins anksčiau (kol lauke nėra tamsu), aš padarysiu kelių drabužių derinukų nuotraukas mieste. Taip pat šį kartą darysime makiažą Naujiems metams, lakuosime nagus ir šnekėsime apie geriausius ir pasibaigusius produktus.



Labai noriu Jums papasakoti apie Dr. sante plaukų priežiūros priemones 'Skystas šilkas', pradėjau pažintį nuo plaukų kaukės ir įsimylėjau, tobulos kokybės ir poveikio priemones. Kaukė jau pasibaigė, bet aš nusipirkau naują.


Negaliu nepapasakoti apie matinių šešėlių Gosh paletę, pačiai labai įdomu išbandyti, bet pradžioje nuotraukos.


Nors ketvirtadienį visi tikriausiai gamins valgyti, puoš namus ir darys makiažą, aš nusprendžiau parašyti Beauty talk rubriką, nes ketvirtadienis - darbo diena. Jau seniai neskaitėme blogų kartu, todėl šią savaitę būtinai tai padarysime

Aš buvau labai skeptiška, nes man tušai iš dviejų pusių nepatinka. Neturiu laiko nei terliotis, nei teptukai ne mano skonio, tačiau išbandžius L'oreal naujieną, supratau, kad tušas tobulas, tikrai tobulas. Ten, kur buvo padarytas makiažas nelabai matosi rezultatas, todėl šią savaitę laukite atskiro atsiliepimo



Štai irgi tobula dovana, tačiau niekaip negaliu išbandyti. Aplamai, jeigu jus norite ką nors dovanoti iš MAC, tegul tai būna kosmetikos rinkinukas, nes čia priemonės parinktos taip, kad patiks kiekvienam. Ne rekomenduoju dovanoti nei pudrų, nei kreminių makiažo pagrindų, net lūpų dažai gali netikti. nes atspalvių labai daug, jeigu tiksliai nežinote, geriau nerizikuoti.


Perskaičiau, kad ateinantys metai bus Raudonos (ugninės) beždžionės, todėl reikia pasirinkti tokių atspalvių drabužius: raudona, oranžinė, bordo, auksinė. Peržiūrėjus spintą supratau, kad turiu naują bordo suknelė, tačiau ji labai atvira, todėl be savaimio įdegio priemonių iš St. Moriz aš tikrai neapsieisiu, tuo pačiu parodysiu rezultatą ir Jums



Aš jau pasakojau apie tai, kad nemėgstu blakstienų serumų, priklijuojamų blakstienų ir pan, tikiu tik recino aliejumi, apie poveikį ir naudojimą papasakosiu bloge


Na ir prie suknelės turi būti ir manikiūras, lakuosime nagus raudonai ir užtepsime auksinių blizgučių iš PUPA.




Labai gaila, kad aš jau parašiau apie mėgstamiausius PUPA produktus, šitas kremas nuostabus. Tinka ne tik veidui, kūnui, tačiau ir lūpoms, bei plaukams.


Dar vienas atsiliepimas apie vyriškas L'erbolario priemones. Šį kartą aptarsime skutimosi putas ir serumą po skutimosi.





Na ir galiausiai pasibaigę produktai, labai jau norisi atlaisvinti dėžę


Naujienos:

Ačiū labai Mary Kay atstovams už nuostabią dovaną, būtinai papasakosiu plačiau bloge. Kelios dovanos dar neatkeliavo, o draugų ir giminės prašiau dovanoti pinigais, noriu, labai noriu GHD tiesintuvo plaukams.


Tokie mano planai, ačiū, kad skaitote net per šventes,










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig