2016 m. sausio 23 d., šeštadienis

GHD Smooth and Finish Serum serumas plaukų galams


Šiandien atsikėliau kaip įmanoma anksčiau,  tiesą sakant ne atsikėliau, o mane pažadino, nes nors šeštadienį aš noriu pamiegoti ir pailsėti kaip įmanoma ilgiau. Bet nėra nieko blogo, aš nusprendžiau parašyti blogą ir atlaisvinti vakarą... kitų kosmetikos priemonių fotografavimui. Labai dažnai man sako, kad smagu būti blogerė, tikrai smagu, tačiau poilsiui laiko beveik nėra. Aš labai sunkiai įsivaizduoju, jau nė kartą sakiau, kaip galima blogą rašyti turint normalų darbą, juk vakare nieko nesinori. Bet dauguma rašo, rašo sėkmingai ir dažnai. Gaila, kad Lietuvoje į bloginimą dar nežiūri kaip į normalią profesiją, kaip į realų darbą. Na tiek to, manau laikui bėgant viskas gali pasikeisti, bent jau aš tuo šventai tikiu. Šiandien paskutinis, o gal ir ne, įrašas apie GHD plaukų serumą. 




Gamintojo aprašymas:



GHD Smooth and Finish Serum serumas plaukų galams yra prabangi plaukų modeliavimo priemonė, skirta užbaigti šukuosenai. Naudojant šį serumą plaukai tuojau pat įgauna žvilgesio ir blizgesio. Šį serumą ypatingai tinka naudoti, kai norima:
  • suteikti žvilgesio ir glotnumo tiesių plaukų šukuosenoms;
  • suvaldyti ir paryškinti garbanas;
  • sutramdyti nuo elektrinimosi besišiaušiančius plaukus;
  • paslėpti sausų ir skilinėjančių plaukų galiukų defektus.
Naudojimas. Išspauskite ant švarių rankų vieno žirnio dydžio serumo kiekį normaliems arba pusantro žirnio dydžio kiekį storiems ar šiurkštiems plaukams. Įmasažuokite serumą tarp delnų ir pirštų tol, kol jis tolygiai pasiskirstys, tuomet perbraukite rankomis savo plaukus nuo jų vidurio iki galiukų, venkite plaukų šaknų. 

Patarimas: tam, kad garbanoti, pasišiaušę, šiurkštūs plaukai taptų iš tiesų glotnūs, perbraukite serumu ištrintas rankas per drėgnų plaukų vidurį ir galiukus bei išdžiovinkite su džiovintuvu. Jeigu naudojate ir kitas stilizavimo priemones ant savo drėgnų plaukų, serumą naudokite paskutinį.

Talpa: 30 ml.

Kaina: 34 EUR

Kur pirkti: www.inhair.lt

Sudėtis:



Įpakavimas:









Konsistencija:



Mano nuomonė:

Kaip aš jau sakiau ne vieną kartą, reikia skirti profesionalią kosmetiką nuo mass market. Šnekant apie plaukų priežiūros priemones, reikia būtinai tą suprasti. GHD - tai profesionams skirtos priemones, kurias galima naudoti namuose, tačiau reikia nepamiršti skaityti aprašymų. Tik naudojant priemonę pagal instrukciją galima pasiekti norimo rezultato Ar aš skaitau instrukcijas? Dabar taip, nes supratau kad tai labai veiksminga. 
Neslėpsiu, aš dažniau naudoju plaukų aliejus, negu serumus. Tačiau GHD serumas tai visai kitokia priemonė. Kam ji skirta? Suteikti plaukams glotnumo ir žvilgesio. Būtent šio serumo dėka aš supratau, kad garbanos yra gražu. Kaip atrodo 'nevaldomos garbanos' aš jums tikrai nepasakosiu. Visos merginos, kurių plaukai sukasi ir garbanoti svajoja ką nors padaryti su jais, arba atrasti tą vienintelę priemonę, kuri 'nevaldomas' garbanas gali pavirsti gražiais. Aš irgi labai ilgai ieškojau. Dažniausiai tokios priemonės labai sausina plaukus, fiksuoja ir sulipina plaukus, arba riebina. GHD serumas suteikia garbanoms minkštumo, bet neriebina (aišku, svarbu nepadauginti), padeda išlaikyti formą, bet nesulipina. Sudėtyje silikonai, priemonės konsistencija pakankamai tiršta, kvapas malonus, profesionalių priemonių. GHD serumą galima naudoti keliais būdais: suminkštinti garbanas arba ant ištiesintų plaukų baigiant šukuoseną, tada plaukai ir plaukų galiukai vizualiai atrodo sveikiau ir gražiai blizga. Priminu, su gydomaisiais aliejais, šį priemonė neturi nieko bendro, tai plaukų sušukavimo priemonė.
Ar rekomenduoju? Tikrai taip, GHD serumas labai gerai palengviną sušukavimą ir pagražina plaukus, o mano sausos ir  'nevaldomos' garbanos naudojant jį atrodo gražiai.

PR sample



SHARE:

1 komentaras

  1. Anonimiškas2016-01-25 13:43

    because this model is awesome blood when organically me uh cosmetic product that you know it’s made us and because that's when Expert Lift IQ somebody's municipalities and fresh and it was in a bottle at it I think that we decided to go ahead and just started and see what happens into regards to put in the business.

    http://t-rexmusclefacts.com/expert-lift-iq/

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig