2016 m. sausio 3 d., sekmadienis

Gosh Nail Care


Labas rytas, mano brangieji, šiandien be naujų atsiliepimų iš ryto aš jūsų nepaliksiu, todėl pirmas įrašas bloge apie Gosh nagų priežiūros priemones. Jos pas mane jau gana seniai, todėl vis planavau parašyti atsiliepimą, tačiau nežinau kodėl man nesirašė. Pagaliau nuotraukos padarytos ir galima skelbti.




Gosh pristato naują nagų priežiūros liniją. Tai priemonė du viename (viršutinis ir bazinis sluoksnis), nagų odelių aliejus, "Fast Dry Drops" nagų lako džioviklis, ir viršutinis gelinis sluoksnis - Gel Look Top Coat. Aš tiesą sakant, nežinau, kur galima nusipirkti šias priemones, nes Kristianoje nemačiau, o Eurokos nepastebėjau, tačiau priemonės pristatomos kaip vasario naujienos, nors Europoje jau seniai yra prekyboje.

Bendros priemonių nuotraukos:








mes pradėsime nuo pat pradžios, nuo Gosh 2in1 Nail Hardener Glossy Finish. Aš naudojau priemonę darant manikiūrą kaip nagų lako pagrindą. Rezultatas man tikrai patiko, nes labai patogus plokščias teptukas (man atrodo visos priemonės turi vienodus teptukus, o tai pliusas), priemonė dengiasi gerai, išdžiuvo greitai. Po jos nagų lakas dengiasi žymiai geriau ir paprasčiau. Vienu žodžiu, šitai priemonei labai didelis pliusas.


Toliau aš pasiėmiau savo mėgstamą Gosh StarDust pilkos spalvos nagų laką ir padengiau du nagų lako sluoksnius:



Dauguma iš mūsų tuo žingsniu ir pabaigia manikiūrą, tačiau aš puikiai žinau, kad papildomos priemonės tai ne laiko švaistymas, o taupymas, nes manikiūras išsilaiko žymiai ilgiau. Aš pastoviai naudoju viršutinius nagų lako sluoksnius, kartais be jų tiesiog neįmanoma, nes nagų lakai su blizgučiais reikalauja, o kartais tiesiog tam, kad prailginti manikiūro nešiojimo laiką.  Šnekant apie Gosh Gel Look Top Coat - noriu pasakyti, kad priemonės konsistencija kiek tirštoka, lakuojasi lengvai, tačiau negalima padauginti. Suteikia nagams veidrodinio spindesio, tačiau labai ilgam manikiūro nešiojimo laiko neprailgina, be viršutinio sluoksnio Gosh nagų lakas laikosi apie 3 dienas, su 4 dienas.


Mažiausiai man patiko Fast Dry Drops, nes įpakavimas nėra patogus. Tai buteliukas su pipetė, pipetė vis slysta iš rankų, nes priemonės konsistencija tai aliejinis vanduo, kurio kvapas nėra labai malonus. Aš negaliu pasakyti, kad priemonė blogai atlieka savo darbą, tačiau po naudojimo visos rankos nemaloniai riebios. Fui, man nepatinka.




Paskutinis, tačiau tikrai ne prasčiausias mūsų sąraše Gosh nagų odelių aliejus. Man jis labai patiko, gerai maitina nagų odeles, nėra labai riebus, greitai susigeria, beveik neturi kvapo. Yra tik vienas minusas, o gal taip ir turi būti? Aliejaus teptukas nėra minkštas, o lyg susiklijavęs. Kodėl? Nesuprantu niekaip. Po kelių naudojimų jis atsigavo, pasidarė toks pat minkštas kaip ir kiti, tačiau tai paminėti privalau.



Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, o tik tai, kad Gosh nagų priežiūros priemonės tikrai vertos dėmesio, niekas nekaltas, kad man nepatinka kai kurių priemonių konsistencija ir formatas, manau atsiras labai daug žmonių, kurios rašys, kad ir Dry Drops pasakiška priemonė nagų lako džiovinimui. Aš iš savo pusės galiu rekomenduoti aliejuką, viršutinį nagų lako sluoksnį ir nagų lako pagrindą, tikrai labai geros kokybės priemonės. 


PS. Pats svarbiausias dalykas, kurį užmiršau paminėti, priemonės gerai draugauja su kitų gamintojų nagų lako priemonėmis.












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig