2016 m. sausio 11 d., pirmadienis

Lancome Juicy Shaker Spring 2016


Pavasarį mūsų laukia labai daug nuostabių naujienų, todėl taupome pinigus ir rašome norų sąrašus, nes greitai kolekcijos bus paistatytos parduotuvėse, bus galimybė apžiūrėti gyvai. Šiandien noriu papasakoti apie nerealiai atrodančius Lancome lūpų blizgius.












Nors aš tikrai nesu Lancome kosmetikos mylėtoja, man be galo patinka Lancome lūpoms skirtos priemonės: matiniai ir labai pigmentuoti lūpų kremai, blizgesiai, lūpų dažai. Pavasarį turėsime galimybę išbandyti visiškai naują produktą - Juicy Shaker. Tai aliejus ir pigmentas, nelipni formulė, o spalva išsilaiko visą dieną. Gražiai skamba? o dar tokie gražūs ir ryškūs atspalviai. Aš manau kad priemonė bus panaši į lūpų tintą, kurio pigmentas susigeria į lūpas, gerai atrodo ir nesausina lūpų. Pagyvensim, pamatysim, tačiau jau dabar žinau, būtinai išbandysiu ir įvertinisu. O kaip naujiena Jums?







SHARE:

1 komentaras

  1. As esu Lancome fane, tai man sio gamintojo naujienos visada labai idomu. :) Ir sutinku su tavimi, kad produktai lupoms ypatingai nuostabus!

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig