2016 m. sausio 11 d., pirmadienis

Lush Lord of Misrule dušo želė


Šiandien iš karto apie Lush dušo želę Lord of Misrule,  kol produktas yra parduotuvėje. Kaip aš jau pasakojau bloge, Lush parduotuvėje Vilniuje Kalėdinei kolekcijai ir ne tik,  taikomos nuolaidos, todėl aš jau spėjau apsipirkti. Tiesą, trečiadienį visą dieną buvau Panoramoje, negalėjau praėiti pro LUSH, todėl dar nusipirkau dušo želę Grass, bet šiandien apie ryškiai žalios spalvos dušo želę, kuri asocijuojasi su filmu apie Grinčą.



Gamintojo aprašymas:


Pajausk švenčių kvapą su naujuoju Lush dušo geliu, kuris savo sudėtyje sujungia nepakartojamų pačiulių, vanilės ir juodųjų pipirų kvapus. Taip pat dušo želė sudėtyje organinės sudėties kviečių gemalų aliejus, kuris gerai maitina ir drėkina kūno odą, Lush Lord of Misrude tai ne tik nuostabus kvapas, bet ir apsauga jūsų kūno odai.

Talpa ir kaina: apie 9 EUR už 100 ml. (dabar taikoma 50% nuolaida) Yra ir didesnių įpakavimų, juos pirkti apsimoka labiau, tačiau pas amne tiek dušo želės, kad pirkau tik dėl  kvapo.

Kur pirkti: parduotuvė Lush, PC Panorama, Vilnius

Sudėtis:

Water (Aqua) ,  Sodium Lauryl Sulfate ,  Patchouli and Black Peppercorn Infusion (Pogostemon Cablin; Piper Nigrum) Sodium Cocoamphoacetate ,  Stearic Acid ,  Lauryl Betaine Propylene Glycol ,  Fragrance ,  Lactic Acid ,  Organic Wheatgerm Oil (Triticum vulgare) ,  Black Pepper Oil (Piper nigrum) ,  Patchouli Oil (Pogostemon cablin) ,  Fair Trade Vanilla Absolute (Vanilla Planifolia) ,  Titanium Dioxide *Limonene ,  *Linalool ,  Snowflake Lustre (Potassium Aluminium Silicate, Titanium Dioxide) ,  Yellow 5 Lake ,  Blue 1 Methylparaben . *Occurs naturally in essential oils

Įpakavimas:






Mano nuomonė:

Aš tik pamačiau šios dušo želės reklamines nuotraukas, norėjau išbandyti, bet Kalėdinių kolekcijų buvo tiek daug, mano kosmetinėje buvo tiek naujienų, kad aš net nespėjau nusipirkti, tačiau prasidėjus išpardavimui, aš nuskubėjau į parduotuvę. Tiesą, prieš perkant, išbandžiau tokio  pat kvapo vonios bomba, mane tikrai pakerėjo jos kvapas. Ne, kvapas tikrai nebūdingas man, net nesitikėjau, kad patiks.  Aš sakyčiau, dušo želės kvapas labai savotiškas, jis nėra saldus, labiau vyriškas - mediena, vanilė, nerolis ir juodieji pipirai, man kažkodėl kvepia imbieriniais sausainiais su rudu cukrumi ir pipiriniais prieskoniais, tik imbiero nesijaučia, tik pipiriniai prieskoniai. Dušo želės spalva ryškiai žalia, mano asociacija tokia -



ne, nepagalvokite, kad jūsų kūno spalva pasikeis, nors aš skaičiau labai daug atsiliepimų, kad spalvos pigmentas labai stiprus, todėl jeigu oda labai jau sausa, atspalvis gali likti ir panašumų su Grinču bus daugiau. Nors ir parašyta, kad tai kreminė dušo želė, priemonės konsistencija labai skysta. Labai didelio kūno drėkinimo aš nepastebėjau, tai tiesiog nerealus kvapas ir fantastiška spalva. Jeigu reikia tirštos konsistencijos dušo želės su nuostabiu jazminų kvapų, kuris super drėkina kūno odą, rekomenduoju Flying Fox. 









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig