2016 m. sausio 11 d., pirmadienis

Savaitės anonsas




Labas rytas, brangieji, dar vienas pirmadienis, dar vienas savait4s planas, o iki pavasario liko vos 49dienos. Sakysite daug? manau tikrai ne daug, greitai pasirodys naujos pavasario drabužių ir kosmetikos kolekcijos, tada bus lengviau patikėti, kad tas, labai lauktas pavasaris jau ne už kalnų. Šią savaitę mes daugiau šnekėsime apie plaukų priežiūrą: aš buvau galvos odos diagnostikoje, sužinojau be galo daug naudingos informacijos, laukiu nuotraukų, tada ir jums papasakosiu apie NIOXIN procedūrą, pojūčius ir rezultatą. 

Visos naujienos jau yra parduotuvėje, todėl aš skubu pasidalinti savo nuomone apie produktus. Jūsų dėmesiui Maybelline master Ink akių pavedimas, būtent jo pagalba buvo padarytas makiažas Juozo Statkevičiaus modeliams, mados šou "Slaptas JS gyvenimas"









Pašnekėsime apie Medetkų tirpalą ir naudojimo būdus.


Aš jau spėjau papasakoti apie Natura Siberica Oblepikha  plaukų tiesinamąjį gelį, atėjo eilė pašnekėti apie dušo želę ir vonios putas.



Na o štai dar vienas stebuklingas Lush produktas. Kodėl stebuklingas? Nes spalva nereali, ryškiai žalia su blizgučiais.


Pagaliau aš supratau, kad net ir tiesinant plaukus, jiems būtinai reikia suteikti kiek apimties, kaip visada mano pagalbininkas - GHD, bet ne tik putos, bet ir apvalios šukos.


Kaip ir žadėjau pradžioje, pašnekėsime apie šukas, bandysime aptarti kiekvieną variantą ir išsirinkti geriausią.


Ketvirtadienio rubrikos "Beauty Talk" manau laukia visi


Galima nusipirkti kiek norisi skaistalų ir šešėlių, tačiau jeigu norite tobulo rezultato, rekomenduoju rinktis Make Up Store šešėlius, juos galima naudoti ir kaip skaistalus. 



Planuoju su jumis aptarti Gosh naujieną - lūpų aliejų. Tiesą sakant, labai noriu padaryti nuotraukas ir toliau naudoti priemonę įprastai.



Maybelline moka nustebinti, naujo Super Stay nagų lako viršutinio sluoksnio šepetėlis tikrai nustebino, net labai.





Naujienos:

Šitoje vietoje reikia pasakyti 'ačiū' Kristianos ir L'erbolario kompanijos atstovams už nuostabią Naujųjų metų dovaną. Pagaliau turiu savo išsvajotus Camelia kvepalus, o vyras papildė savo kolekciją Periplo.



Atkeliavo Dove dovanos, smagu, kad tokios smagios produktų dėžutės net dvi, todėl jau greitai facebook 'giveaway' konkursas.


Galiausiai Wella plaukų priežiūros priemones pabandymams, o dar labai įdomus produktas iš www.inhair.lt - COLOR MASK. Aš jau padariau nuotraukas, šiandien planuoju išbandyti, todėl atsiliepimas jau greitai.





Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig