2016 m. sausio 31 d., sekmadienis

L'oreal Color Riche nail - nagų lakas (spalva 174)


Aš niekada nerašau planų, ant mano kompiuterio desktopo naujų priemonių nuotraukos, kai jau parašytas atsiliepimas, nuotraukos keliauja į archyvą. Aš tikrai neužmiršau apie žadėtą atsiliepimą apie L'oreal nagų laką, spalva idealiai tinka prie džinsinių drabužių, o aš derinu tokį nagų atspalvį prie pilkų drabužių.





Gamintojo aprašymas:






Inovatyvūs produktai su pažangia formule — gelinių nagų technologija suteikia intensyvią spalvą, 10 dienų išlaikymą ir spindesį. 
Lakas išdžiūsta vos per keletą minučių!

Talpa: 5 ml.

Kaina: 4,99 EUR

Spalvų pasirinkimas:



Įpakavimas:








Rezultatas:







Mano nuomonė:

Be galo graži nagų lako spalva, kreminė konsistencija, man užtenka vieno nagų lako sluoksnio, tačiau nuotraukoms lakuoju du. Vienintelis minusas - jeigu padarėte klaidą, ją ištaisyti be galo sunku, nes spalva susigeria į odą. Aš specialiai palikau taip, kaip gavosi. Noriu pasakyti, kad šitai spalvai reikia manikiūro lakavimo įgūdžių tam, kad nereikėtų taisyti rezultato. Teptukas patogus, plokščias ir gana didelis, leidžia nulakuoti nagus tiksliai, tačiau visiems pasitaiko klaidų nepriklausomai nuo teptuko formos. Naudojant L'oreal manikiūro bazę, lakas išsilaiko ant nagų apie geras penkias dienas.  
O kokios jūsų mėgstamiausios L'oreal nagų lako spalvos? aš vis žiūriu į šviesius atspalvius.


PR sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig