2016 m. sausio 19 d., antradienis

Lush Grass dušo želė


Labas rytas, mano brangieji, šiandien pradėsime nuo Lush dušo želės. Šitas variantas tinka tiek merginos, tiek vyrams, nes kvapas žalios, ką tik nupjautos žolės, toks natūralus ir užburiantis. Aš pabaigiu darbus ir einu susipažinti su nauja Lush kolekcija PC Panoramoje, padarysiu daug nuotraukų, todėl verta laukti. O kol kas stengiuosi aprašyti kaip įmanoma daugiau priemonių, kurioms taikoma nuolaida, ir kurios patiko man.



Talpa: 100 ml.

Kaina: apie 4 EUR (su nuolaida)

Sudėtis:
Water, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Fresh Wheatgrass Juice,Lauryl Betaine, Chlorophyllin Water, Perfume,Propylene Glycol, Sandalwood Oil, Bergamot Oil,Neroli Oil, Fine Sea Salt, Benzyl Alcohol,*Coumarin, Geraniol, Limonene, Linalool, Methyl Ionone, Methylparaben.


Kur pirkti: PC Panorama, parduotuvė Lush

Įpakavimas:







Mano nuomonė:

Pirmą kartą parduotuvėje (per išpardavimą) aš šitos dušo želės nepastebėjau, todėl nusipirkau tik dabar. Pagaliau mano visi norai išsipildė, aš išbandžiau beveik visas įmanomas dušo želės iš Lush ir noriu pasakyti, kad Grass viena iš universaliausių. Ką tik nupjautos žolės kvapas patinka daugumai iš mūsų, tiek vyrams, tiek moterims. Jokio saldumo, kartumo ar medienos, tik labai ryškus žolės, žalios žolės kvapas. Nieko nuostabaus, sudėtyje yra žolės sultys. Želės konsistencija nėra tiršta, tai įprastas Lush dušo gelis, išskirtinis tik kvapas. Aš pirkau priemonę su nulaida, todėl nesigailiu ir naudoju labai dažnai, taip pat naudoja mano vyras, nes visi kiti mano turimų Lush dušo želės kvapai yra moteriški ir labai jau saldūs. Noriu paminėti ir tai, kad dušo želė skirta veganams, tačiau gali sausinti kūno odą.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, man labai patinka Lush dušo želės dėl savo neįprastų kvapų, o Flying Fox mano nauja meilė, savaime suprantama po Snow Fairy, o kaip gi Grass? Tai dušo želė atsipalaidavimui, o kvapas labai primina vasarą ir pavasarį, kai lauke per vieną naktį pražysta medžiai.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig