2016 m. sausio 14 d., ketvirtadienis

MAC Chris Chang of Poesia Collection 2016


Labas rytas, mano brangieji, kai už lango balta nuo sniego dieną norisi pradėti spalvotai su nauja MAC kolekcija, tai bendradarbiavimo  su labai žymia JAV-Kinų madas dizainerė Chris Chang. kūrinys. Kokios spalvos, įpakavimai ir pati kolekcija. Seniai reikėjo tokių drąsių atspalvių, aš dabar šneku apie žalios ir ryškiai geltonos spalvos lūpų dažus. Žiūrime nuotraukas, kolekcija pasieks mūsų parduotuvės lentynas jau birželį.










Mano nuomonė:


Kaip be būtų, tačiau įpakavimai ir MAC kolekcijos spalvos  visų 100% atspindi jaunos dizainerės kolekcijos drabužius, jie labai autentiški, bet gražūs. Negaliu pasakyti, kad ką nors išsirinkčiau sau, man tikrai užtektų lūpų dažų arba pudros su printu ant dėžutės. Šnekant apie makiažo kolekciją, noriu pasakyti, kad nepriklausomai nuo to, ką gausiu testavimui, nusipirksiu pudrą ir lūpų dažus tik dėl neįprasto įpakavimo, man labai patiko. Ar tai bus žalios spalvos lūpų dažai? Tikriausiai ne. Tai bus raudoni, juk tai mano mėgstamiausias atspalvis, net žalią ir geltona man per drąsu, žinau, kad tikrai kiekvienai dienai tokių atspalvių nenaudosiu. 













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig