2016 m. vasario 26 d., penktadienis

Davines Curl Building Serum garbanas formuojantis serumas


Labas rytas, mano brangieji, šiandien pagalvojau, kad išbandžius L'oreal Profiber plaukų priežiūros priemones pasijaučiau lyg bučiau svečiuose, ten irgi gerai, tačiau labai norisi namo kur jauku ir patogu. Davines plaukų priežiūros priemonės daro stebuklą mano plaukams, tačiau vis norisi geresnio rezultato. Ką noriu pasakyti, šiandien (nors iš reikėjo plauti plaukus su L'oreal) jau ploviau su Davines. Nežinau kodėl, bet nuo ProFiber mano plaukai pradėjo taip greitai riebaluotis. Taip,  visiškai sausi ir balinti plaukai akimirksniu tapo labai riebiais. Anksčiau plaudavau juos kas 3 dienas, tačiau dabar reikia jau kiekvieną. Išplovus su Davines situacija kiek pagerėjo, plaukai tokie pat lygūs, pamaitinti, švelnūs ir lengvai šukuojami. Ne, ne, savo eksperementus aš planuoju pratęsti, vis bandau testuoti šampūnas ir kaukė, šampūnas ir balzamas, šampūnas ir nenuplaunas balzamas, manau tikrai surasiu aukso viduriuką, o šiandien jūsų dėmesiui mano atsiliepimas apie Davines Curl Building serum, kurio kvapas nuostabus, galėčiau naudoti vietoje kvepalų.




Davines More Inside Curl Building Serum garbanas formuojantis serumas yra skirtas apibrėžtų ir elastingų garbanų įvaizdžiui kurti.

Davines More Inside Curl Building Serum pranašumai:
  • Paryškina ir sustiprina garbanas.
  • Suteikia garbanoms elastingumo.
  • Suteikia natūralaus spindesio efektą.
  • Atskiria ir neapsunkina plaukų.
  • Atsparus drėgmei.
  • Plaukai nesišiausia.
NAUDOJIMAS. Tolygiai paskirstykite Davines More Inside Curl Building Serum ant drėgnų plaukų, nenuskalaukite.


Talpa: 250 ml.

Kaina: 19 EUR


Įpakavimas:










Konsistencija:




Mano nuomonė:

Garbanas formuojančių priemonių aš beveik nenaudoju, ne todėl, kad kartais nuo karto užeina tinginys ir visiškai nesinori tiesinti ir džiovinti plaukų, norisi palikti juos ramybėje su garbanas formuojančiomis priemonėmis, o todėl, kad tokios priemonės labai išdžiovina ir taip mano sausą plauką. www.inhair.lt parduotuvėje aš pastebėjau labai daug Davines plaukų formavimo priemonių testerių, ten ir pamačiau šį serumą. Pasidaviau kvapui, tabakas ir mediena, kvepia kaip nišiniai kvepalai, labai stipriai ir maloniai, sakyčiau kvapas labiau vyriškas, bet tinka ir moterims, kurios vertinta itališkus kvapus. 
Noriu kelis žodžius pasakyti apie įpakavimą, jis apgalvotas ir traukia akį parduotuvėje (išvyniojus serumą namuose pamačiau viduje aprašymą ir garbanų formavimo instrukciją). Aš pačioje pradžioje klausiau pardavėjų, kaip fainai atrodo suvyniotos priemonės lentynoje, sakė tai Davines. Davines? Ne, negirdėjau, iš tikrųjų informacijos buvo mažoka. Bet išbandžius vieną kartą negali sustoti. 
Bet grįžtame prie serumo, jo konsistencija vidutinio tirštumo, nelipni, gerai formuoja garbanas, suteikia jiems wild curl efektą (netvarkingų ir laisvai krentančių garbanų, aš tokį variantą vadinu - atostogų šukuosena). Tikriausiai šitoje vietoje reikia pasakyti, kad mano plaukai garbanojasi patys, jiems reikia vos vos priemonės ant galiukų ir garantuota apimtis, garbanų struktūrą ir gražus vaizdas. Bet didžiausias pliusas - po priemonės naudojimo, vakare plaukus galima iššukuoti ir jie bus tokie pat švelnūs, pamaitinti ir nesausi. Fantastika? Tikrai taip. 


PR sample





SHARE:

1 komentaras

  1. who in your attempt does not ought to be flexible today you think about who needs to bemobile who needs flexible reinforce Stark Trading System who needs a flexible client yet clearly what is going on is a colossal development towards the end customer transforming.

    http://brokerscamalert.com/stark-trading-system/

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig