2016 m. vasario 7 d., sekmadienis

Davines Nourishing Hair Building Pak maitinanti kaukė su keratinu


Labas rytas, mano brangieji, šiandien mes su jumis šnekėsime apie Davines plaukų priežiūros priemones toliau, ir aptarsime kaukę su keratinu labai pažeistiems plaukams.



Gamintojo aprašymas:





Davines Nourishing Hair Building Pak maitinanti kaukė su keratinu, skirta sausų, pažeistų plaukų struktūros atstatymui. Speciali plaukų kaukės formulė praturtinta Omega – 9, paprastuoju ir hydrolizuotu keratinu, kurie turi stiprų kondicionuojantį ir atstatantį poveikį. Plaukai tampa stipresni, švelnūs, blizgantys.
Kitos Davines Nourishing Hair Building Pak plaukų kaukės veikliosios medžiagos:
  • Vynuogių Phytoceuticals turtingi polifenoliais. Labai stiprus antioksidacinis poveikis.
  • Eteriniai aliejai: mandarinai ir jų sėklos, Ylang ylang. Stiprus maitinantis poveikis.
NAUDOJIMAS:
Po Davines Nourishing šampūno nusausintus plaukus padenkite Davines Nourishing plaukų kauke, palikite 10 minučių, tada peršukuokite, dar kartą pamasažuokite ir kruopščiai nuskalaukite.
Sudėtis:



Talpa: 250 ml.

Kaina: 24 EUR

Kur pirkti: www.inhair.lt ir www.topbeauty.lt

Įpakavimas:






Konsistencija:







Mano nuomonė:

Kaip aš jau pasakojau bloge, aš naudoju visą Davines plaukų priežiūros liniją jau 3 savaitės. Mano lentynoje Davines Oi linija (šampūnas, kondicionierius ir aliejukas plaukams), o taip pat šita nuostabi kaukė, kuri labai gerai maitina mano sausus, pažeistus ir nepaklusnus plaukus. Aš naudoju šią kaukę tik vieną kartą per savaitę, nes jos konsistencija labai riebi, sviestinė. Aš specialiai padariau nuotrauką, manau matosi, kaip kaukė gerai išlaiko savo formą. Tepant ant plaukų, kaukė tiesiog tirpsta ir labai lygiai pasiskirsto. Kvapas pakankamai stiprus, žolelių, jaučiasi ant plaukų dar ilgai, pas mane iki pat vakaro, todėl prieš perkant, reikia būtinai įvertinti kvapą.
Po kelių kaukės naudojimų aš supratau, kad man jos reikia dar rėčiau, nes maitinimo plaukams užteko pilnai. Ką noriu pasakyti, kad labai dažnai šitos kaukės daryti nereikia ir negalima. Čia kaip puota jūsų plaukams, kas per daug, tas nesveika. Plaukai gali pradėti riebaluotis greičiau, prarasti blizgėsi, galiukai dar labiau išsausėti ir skilinėti. Plaukų maitinimas turi būti pagal poveikį, reikia išmokti suprasti savo plaukus.
Šnekant apie  poveikį, galiu pasakyti, kad jaučiasi silikonų nebuvimas kaukėje, o gal mažesnis jų kiekis. Rezultatas - ne vizualus efektas, o labai gerai pamaitinti ir atstatyti plaukai, kaupiamasis efektas irgi yra. Aš laikau kaukę apie 40 minučių, dažnai rašau blogą su šia kauke ant galvos. ;-) Po naudojimo plaukas sunkesnis, mažiau pučiasi, galiukai pamaitinti ir sveikesni, pats plaukas labai gražiai blizga.
Rekomenduoju šį Davines produktą labai sausiems ir pažeistiems plaukams, kitiems kaukė bus per stipri, taip pat reikia pagaliau išmokti išgirsti savo plaukų poreikius ir norus, tik tada rezultatas nuo naudojamų plaukų priežiūros priemonių bus matomas ir geriausias.

O aš pradėjau tikėti Davines plaukų priežiūros priemonėmis, jau rašau ką noriu išbandyti dar, nes tai vienintelės priemonės, po kurių naudojimo jaučiasi kaupiamasis poveikis. Tiesą sakant, mane labai domina Davines Alhemic linija.


SHARE:

2 komentarai

  1. their nourishment you give your two yet another a choice between government your pay is that long or build a ton that
    gold trade microsystem will keep going for times which one would you chill most I'm going well you ought to well I’m looking twofold minor went on a true blue that the matter your way yes cream in the auto their adolescents know.




    http://brokerscamalert.com/gold-trade-microsystem/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki, o jums nekliūva kad antroj vietoj sudėtyje alkoholis. Po to 6 toj vietoj vėl alkoholis. Alkoholis sausina plaukus, tai panaudojus ilgesnį laiką kažin koks būtų tas kaupiamasis poveikis. Nes pagal sudėtį taip išeina daugiausia sudėtyje yra vandens ir alkoholio. Na dar ir parfume labai daug, o visa kita sudėtis ten paskui mažuma 🤔 pati išbandžiau mėginuką 3 kartus tai tikrai mažiau veliasi plaukai, ne tokie sausi, bet kai reikia pirkt visada praleidžiu priemones su alkoholiu pirmose trijose sudėties vietose, nes atrodo mokėt 33eur už vandenį ir alkoholį priemonėje

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig