2016 m. vasario 7 d., sekmadienis

LUSH 9 TO 5 valymo pienelis


Sekmadienis tokia diena, kai norisi nieko neveikti, tačiau kol vyras miega aš rašau blogą. Tiesą, noriu šiandien šnekėti tik apie geras, arba labai geras kosmetikos priemones. Viena iš tokių - Lush veido valymo losjonas 9 to 5. Aš niekada nekreipdavau dėmesio į tokio tipo produktus Lush parduotuvėje, dažniausiai ilgam sustodavau prie vonios burbulų, kūno priežiūros priemonių ir kietųjų šampūnų. O nuolaidos privertė apžiūrėti visą siūlomą asortimentą, mano pienelis iš MIXA pasibaigė, todėl aš nusprendžiau išbandyti Lush.




Talpa: 95 gr.

Kaina: apie 4 EUR (su nuolaida)

Kur pirkti: PC Panorama, Lush, Vilniuje

Sudėtis:


Įpakavimas:







Konsistencija:



Mano nuomonė

Manau kas yra valomasis losjonas aišku visiems, noriu tik pridėti, kad sudėtyje orchidėjų ekstraktas, drėkinamasis migdolų pienelis ir ylang yplang aliejus. Buteliukas standartinis, kaip ir visi Lush produktai. Naudoti patogu, konsistencija pakankamai tiršta, nuvalo makiažą gerai, vandeniui atsparus tušas šitam pieneliui nepasiduoda, tačiau visą kitą kosmetiką nuvalo be jokių problemų. Nežinau kodėl, bet aš jaučiu rožių kvapą, būtent todėl ir nusipirkau. Vienintelis minusas- pienelis naudojasi labai netaupiai, per dvi savaites pasibaigė vos ne 1/3 buteliuko. Tai tikrai labai daug, vertinant kainą be nuolaidos. Pienelis nedirgina odos, labai švelniai valo makiažą ir nešvarumus, nekemša porų. drėkinamasis efektas? Ne, nepastebėjau, tačiau jį pastebėti labai sunku, nes po pienelio naudojama ir esencija, ir veido kremas arba serumas. Ar rekomenduoju? Jeigu norisi išbandyti ką nors kito, negu mass market veido valikliai arba mėgstate Lush taip, kaip aš, tikrai rekomenduoju. Tik labiau apsimoka pirkti didesnį buteliuką.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig