2016 m. vasario 6 d., šeštadienis

HAPPY 5TH ANNYVERSARY nagų lakų kolekcija


Apie PUPA makiažą su pavasario kolekcijos kosmetikos priemonėmis aš pasakosiu rytoj, o šiandien parodysiu visiškai slaptas ANNY naujos nagų kolekcijos nuotraukas. Smagu būti blogeriu, turi galimybę pirmas pamatyti kolekcijas. Aš šiandien pamačiau beveik visas: PUPA ( na aš jau ją esu mačiusi ir įrašas yra bloge), Make Up Factory (burbuliukai atrodo labai įspūdingai, o Diamond Stripes pasakiškai gražių atspalvių, net nežinau kur geriau naudoti, ar kaip šešėlius, ar kaip skaistalus). Na o didžiausią įspūdį padarė ANNY nagų lakų gimtadienio kolekcija.







  • PARTY IS STARTEDNo. A10.074.60P
  • HAPPY BIRTHDAYNo. A10.085.20P
  • ALL THE BESTNo. A10.178.20P
  • HAPPY PEPPY BALLOONNo. A10.198.90P
  • CONFETTI GLAMNo. A10.272.80P
  • LET ME ENTERTAIN YOUNo. A10.365P


ANNY švenčia savo penkių metų gimtadienį, būtent todėl, kolekcija atrodo taip gražiai ir stulbinamai. Jeigu man reikėtų išsirinkti, aš pasirinkčiau ryškiai rožinį, chaki ir smalkius blizgučius. Noriu, noriu, negaliu. Koks šitas nuostabus pavasaris, praeitais metais prisiminu perėjau per stendus ir nieko nenorėjau, o dabar visos kolekcijos tokios, kad reikia dar kelis kartus pagalvoti ką įrašyti į norų sąrašą. Manau ANNY nagų lakai būti ten privalo. O kurios spalvos patiko jums?




PS. Kolekcija jau greitai pasieks parduotuvės, todėl nekantriai laukiame
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig