2016 m. vasario 12 d., penktadienis

Lush masažinė plytelė Pearl




Labas rytas, mano brangieji blogo skaitytojai, nepatikėsite, bet šiandien vos atsikėliau. Tikriausiai jau jaučiasi penktadienis, o gal dar didesnis nusivylimas oru už lango. Tau tikrai kvepėjo pavasariu, aš ištraukiau savo pavasarinius paltukus ir batus, o čia tau sninga už lango. Nieko nuostabaus, juk vasaris, bet taip norisi šilumos. Todėl aš šiandien pradėsiu pasakojimą nuo to, kas kelia man nuotaiką. Teisingai, nuo Lush masažinės plytelės, kuri nuostabiai kvepia rožėmis.







Kaina: 10 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, Lush

Sudėtis:

  • Fair Trade Organic Cocoa Butter
  •  
  • Sago
  •  
  • Fair Trade Shea Butter
  •  
  • Propylene Glycol
  •  
  • Glycerine
  •  
  • Argan Oil
  •  
  • Organic Rose Absolute
  •  
  • Rose Oil
  •  
  • Geranium Oil
  •  
  • Sicilian Lemon Oil
  •  
  • Extra Virgin Coconut Oil
  •  
  • *Citral
  •  
  • *Limonene
  •  
  • *Linalool
  •  
  • Citronellol
  •  
  • Coumarin
  •  
  • Geraniol
  •  
  • Perfume
  •  
  • Colour 45410

Įpakavimas:





Mano nuomonė:

Prisipažinsiu, aš pirkau šią plytelę dėl to, kad ji kvepėjo stipriausiai (parduotuvėje nesijaučia rožių kvapas), plius konsultantės man žadėjo, kad ji labai minkšta (palyginus su YES) ir labai gerai maitina kūno odą. Ne, na ką ir pasakysi, plytelė atrodo stulbinamai, rožiniai burbuliukai papildomai masažuoja kūną, efektas vos jaučiamas, tačiau noriu galvoti kad jis yra. Pasirenkant Lush,  svarbiausiai yra kvapas, o plytelės kvapas - rožių. Aš pastoviai Lush ieškau kvapų derinių, kad dušo želė ir kūno kremas kvepėtų bent jau panašiai, noriu pasakyti PEARL masažinė plytelė ir dušo želė ROSE JAM kvepia vienodai, saldus, jausmingas ir labai stiprus rožių uogienės kvapas. 


 Plytelė Pearl labai gerai drėkina, minkština ir švelnina kūną (sudėtyje argano aliejus, rožių absoliutas ir taukmedžio sviestas), nuo kūno šilumos plytelė virsta aliejumi. Man labai patinka tokio tipo priemonės, nes labai patogu pasiimti su savimi, užima mažai vietos ir naudoti labai patogu. Dar vienas pliusas - kvapas, kuris tikrai patiks visiems rožių mylėtojoms, minusas irgi yra - kaina, man YES plytelė pasibaigė po gerų 6 panaudojimų. Šitos plytelės konsistencija minkštesnė, todėl ji pasibaigs dar greičiau.


SHARE:

1 komentaras

  1. too arrives anything you need at up for the demo neither does little I think you planning OK extraordinary so at last Citidel LTD meta-information and on so meta information is utilized are star clout as a part of it empowered pictures he was so if the occasion.



    http://primalitegarciniareview.com/citidel-ltd/

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig