2016 m. vasario 8 d., pirmadienis

Lush menas mano vonioje: JOGA bomb


Vakar jau visi matėte Lush Yoga bomb mano blogo Instagram puslapyje, šiandien labai trumpai bandysiu aprašyti įspūdžius, nes nesitikėjau tokio gražaus rezultato. Galiu drąsiai sakyti, Lush - tai menas vonioje. 




Kaina: apie 5 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, parduotuvė Lush, Vilniuje

Sudėtis:

Sodium Bicarbonate ,  Citric Acid ,  Fragrance ,  Cream of Tartar (Potassium bitartrate) ,  Cassie Absolute (Acacia farnesiana) ,  Olibanum Oil (Boswella Carterii) ,  Ho Wood Oil (Cinnamomum Camphora) ,  Sandalwood Oil (Santalum austro-caledonicum vieill) ,  Water (Aqua) ,  Sodium Laureth Sulfate ,  Lauryl Betaine ,  Benzyl Benzoate ,  Eugenol *Limonene ,  *Linalool ,  Snowflake Lustre; Frosty Holly and Gold Glimmer Lustre (Potassium Aluminium Silicate, Titanium Dioxide, Yellow 5, Blue 1, Synthetic Fluorphlogopite, Iron Oxides, Silica) ,  Red 28 ,  Blue 1 ,  Yellow 6 . *Occurs naturally in essential oils


Rezultatas:









Mano nuomonė:

Kas galėtų pagalvoti, kad oranžinės spalvos bombos viduje slepiasi toks spalvotas stebuklas? Manau tikrai niekas. Lush Joga bomb kvepia santalu, man toks kvapas labai patinka, nors jis yra kiek per stiprus. Auksinės spalvos blizgučiai jau matosi paėmus bombą į rankas. Noriu pasakyti tik tiek, kad šita Luah bomba skleidžiasi ilgiausiai iš visų mano išbandytų bombų, jai reikia žymiai daugiau laiko. Bombos viduje - violetinės, žalios ir mėlynos spalvos vaivorykštė. Pabaigai noriu pasakyti, kad šitos spalvos vonios nenudažo, kūno irgi. Bomba nudažo vandenį geltonai, plius pripildo auksinės spalvos blizgučiais. Man atrodo nerealiai gražu, o Jums?



PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig