2016 m. vasario 8 d., pirmadienis

PUPA Red is a new black


Na ir paskutinis suplanuotas praeitos savaitės įrašas apie PUPA raudonos spalvos lūpų dažus, nagų laką ir naują lūpų pieštuką. Niekam ne paslaptis, kad aš tiesiog dievinu raudonos spalvos lūpų dažus, jeigu man reikia proginio makiažo, arba aš einu į renginį, arba į svečius, arba susitikti su draugais, mano mėgstamiausia spalva raudona. 




„MADE TO LAST DEFINITION LIPS“ - automatinis lūpų pieštukas 
Nubrėžkite simetrišką lūpų liniją aplink viršutinę ir apatinę lūpą nuo lūpų centro link burnos kampučių.
Rezultatas
„Made to Last Definition Lips“ puikiai išryškina lūpas, suteikia lygų atspalvį, lūpos atrodo putlesnės. Brėžia ypač tikslią liniją. Spalva išryškėja iškart ir ilgai išlieka bei netepa. 

Mano spalva: 202
Kaina: 11,50 EUR

Ar norėtumet lūpų, kurioms neįmanoma atsispirti? I‘M lūpdažis pabrėžia lūpas, suteikdamas joms spalvą ir nepakartojamą žavėsį, kokių dar nebuvo! Sodri ir tyra spalva jau nuo pirmo potepio, ypatingi spalvos pigmentai padeda sukurti nepriekaištingą rezultatą. Švelni tekstūra neapsunkina lūpų, bet puikiai išlieka, suteikdama komforto.

Mano spalva: 303

Kaina: 14,50 EUR


Kur pirkti: Kristiana ir Kosmada










Rezultatas:










Mano nuomonė:

Taip, taip, Red is new Black. Aš pastebėjau, kad žiemą mes renkamės tamsius drabužių, nagų lakų ir net šešėlių atspalvius. O man tik duok į rankas juodą pieštuką ir raudoną lūpdažį, bet taip daro ne visi. dauguma tiesiog dievina Nude spalvos blizgius, rožinės spalvos lūpų dažus, o į raudonųjų pusę net nežiūri. Kodėl? Nežinau, tikriausiai dar neatrado tinkamo atspalvio. Galiu pasakyti tik tiek, kad mane labai sugadino matiniai lūpų dažai ir blizgiai, mano mėgstamiausi - Pupa I'a Matt lip Fluid. Situacija tokia, kad jeigu labai patinka ir tinka kažkas, kito ieškoti visai nesinori, bet pavasariui ant lūpų norisi ne matinio 'finišo', o kažkuo kito, gal kiek lengvesnio, gal kiek gaivesnio, bet vistiek raudono. Būtent todėl aš jau nudažiau lūpas su Pupa I'm PUPA raudonos spalvos lūpų dažais, tiesą, naudojau naują PUPA Made to Last lūpų pieštuką, o nagams - PUPA Lasting Color nagų lakas. 
Aš noriu pasakyti tik kelis žodžius apie PUPA I'm PUPA lūpų dažus, labai maloni tekstūra, dengiasi gražiai ir lygiai, tinka net labai sausom lūpoms, nes nesausina ir neparyškina šerpetojimų. Naujas PUPA lūpų pieštukas išsilaiko ant lūpų labai ilgai, tam, kad prailginti lūpų dažų gyvavimo laiką, aš užtušuoju lūpas su juo, taip spalva atrodo intensyviau, laikosi geriau, tačiau neturi matinio 'finišo'. 

Ar rekomenduoju? Tikrai taip, manau Valentinio diena tai raudonų lūpų šventė.





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig