2016 m. vasario 29 d., pirmadienis

Lush Mother's Day 2016: Rose Bombshell vonios bomba


Šeštadienį aš pasiėmiau Lush naujienų dėžę, atnešiau iki mašinos, atsisėdau ir supratau, kvapas nerealus. Man Lush Rose Jam ir Ro's Agran mylėtojai buvo viskas aišku, kvepia rožėmis. Toks saldus, desertinis rožių kvapas. Atvažiavus namo atidariau dėžę ir pamačiau vonios bomba, ryškiai rožinės spalvos, ant bombos išspaustas rožių raštas. Ką aš dariau po kelių valandų? Filmavau video į Instagram. Šiandien noriu daugiau papasakoti apie įspūdžius ir parodyti nuotraukas.





Kur pirkti: PC Panorama

Sudėtis:

  • Sodium Bicarbonate
  •  
  • Citric Acid
  •  
  • Fine Sea Salt
  •  
  • Yellow Rose Petals
  •  
  • Rose Absolute
  •  
  • Geranium Oil
  •  
  • Rose Oil
  •  
  • Sicilian Lemon Oil
  •  
  • *Limonene
  •  
  • Citronellol
  •  
  • Coumarin
  •  
  • Geraniol
  •  
  • Perfume
  •  
  • Frosty Holly Lustre
  •  
  • Colour 14700
  •  
  • Colour 17200
  •  
  • Colour 45410


Rezultatas:







Mano nuomonė:

Lush tai liga, tai nuostabūs kvapai ir geros kokybės kosmetikos priemonės. Aš šiuo atveju nesu objektyvi, nes man labai patinka Lush. Aš niekada neišeinu iš Lush parduotuvės tuščiomis rankomis, o mano šaldytuve gyvena Lush šviežios kaukės, dažniausiai naudojamos dušo želės irgi iš Lush, na o vonios bomba - gera savaitgalio tradicija. Negaliu pasakyti kad pigu, tačiau noriu, labai noriu sau tai leisti. Lush vonios bombas sąlyginai padalinau į dvi dalis: vaizdingos ir kvapnios. Lush Rose Bombshell iš kvapniųjų kategorijos. Kaip aš jau pasakojau, kvapas labai stiprus, rožių. Toms, kam labai patinka rožės tikrai įvertins. Šita Lush bomba iš Mother's Day kolekcijos. Bombos spalva ryškiai rožinė, ant bombos išspaustos rožės ir matosi žalios spalvos lapai. Kodėl tokią bombą nepadovanojus vietoje gėlių? Manau tikrai naudingiau. Bomba nėra vaizdinga, kviečiu žiūrėti mano nufilmuotą video Instagram, gaila kad tobulo bombos kvapo perduoti negaliu. Tačiau ši bomba turi vieną minusą - kiek nudažo vonia, aišku gerai nusiplauna, tačiau turiu tai pasakyti. Keista, nes net pačios ryškiausios ir spalvotos bombos vonios nenudažė. Bet aš šio atveju nesu objektyvi, aš pilnai pasidaviau tobulam rožių kvapui. Vienu žodžiu, jeigu patinka rožės, labai rekomenduoju.

PS. visai užmiršau parašyti, kad bombos viduje baltų rožių žiedlapiai, o sudėtyje ne tik rožių absoliutas, bet ir rožių aliejus, po naudojimo kūnas dar labai ilgai kvepia rožėmis.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig