2016 m. vasario 18 d., ketvirtadienis

Mollon PRO cuticle remover



Kaip ir žadėjau, labai trumpai noriu papasakoti apie Mollon Pro nagų priežiūros priemones, pradėsime nuo gelio nagų odelėms pašalinti. Aš jau seniai nedarau klasikinio manikiūro, būtent tai leidžia man išlaikyti gražią nagų plokštelės formą, tinkamai prižiūrėti nagų odelę ir turėti gražų manikiūrą.



Įpakavimas:







Talpa: 15 ml.

Kaina: apie 3,5 EUR

Kur pirkti: Eurokos parduotuvė (būna ne viur, žinau kad  galima rasti Kauno Akropolyje ir PC Nordika Vilniuje)

Rezultatas:

Prieš




Užtepame gelio



Rezultatas



Mano nuomonė:

Nežinau kaip jums, tačiau man asmeniškai, toks manikiūras ir odelių šalinimo būdas yra pats geriausias, saugiausias ir greičiausias. Taip, vizualiai matosi odelės, tačiau kas čia blogo? Jos lygios, pamaitintos, nesausos ir atrodo padoriai. Tikrai geriau negu pakirptos nelygiai ir iki kraujo. Aš tokį saugų manikiūrą darau labai seniai, nes odelės labai jautrios, tik prisilieti su žirklėmis ir viskas, bėga kraujas. O su geliu viskas labai paprasta, užtepi, atstumi ir pašalini, galima daryti manikiūrą. Galiu pasakyti tik tiek, kad odelės pripranta prie kirpimo, ir pradeda augti greičiau. O jeigu jų nekirpti, jos auga lėčiau. Dar vienas labai svarbus momentas - tinkamai jas prižiūrėti: naudoti aliejukus, kremus ir losjonus. Bet grįžtame prie Mollon PRO gelio, patikėkite, aš išbandžiau labai daug panašių priemonių. Geriausios buvo iš ANNY (vienas minusas - įpusėjus, gelis sustingo ir jį naudoti buvo labai sunku) ir Sally Hansen (mėlynos spalvos didelis plastikinis buteliukas), naudojau aš ir OPY, irgi sustingsta link galo ir rezultatas ne toks geras, kaip nuo kitų priemonių. Pamačius Mollon PRO, nusprendžiau išbandyti ir man be galo patiko. Priemonės konsistencija skysta, nesutirštėja, naudojasi labai taupiai, rezultatas tobulas, kvapas malonus. Vienintelis minusas - yra ne visose Eurokos parduotuvėse. Ar rekomenduoju? Tikrai taip, tobula priemonė, tiesiog tobula.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig