2016 m. vasario 9 d., antradienis

YSL Savage Escape Summer 2016 Collection


Kai aš matau YSL naują kolekciją, negaliu nepasidalinti. Šį kartą jūsų dėmesiui jau vasaros kolekcija, kuri bys parduodama mūsų parduotuvėse jau nuo balandžio vidurio. Negaliu nepasakyti, kad man be galo patinka YSL promo modelis Cara Delevingne. Žiūrime nuotraukas ir jau rašome planus vasarai, nors koks planas, pas mane pavasario kolekcijų norų sąrašas ant tiek ilgas, kad aš jau nežinau ką daryti.






YSL Savage Escape Palette – New & Limited Edition - šešėlių paletė

YSL Saharienne Face Powder – New & Limited Edition - bronzinė pudra

YSL Full Metal Shadow – Limited Edition - kreminiai akių šešėliai

  • No.11 (New)
  • No.12 (New)

YSL Gloss Volupte – Limited Edition - lūpų blizgesiai

  • No.154 (New)
  • No.155 (New)

YSL La Lacque Couture – Limited Edition - nagų lakai

  • No.72 Night Escape
  • No.71 Savage Pink


Mano nuomonė:

YSL vasaros kolekcija nėra labai jau didelė, tačiau YSL moka nustebinti savo įpakavimais. Kiek stebiu YSL limituoto leidimo kolekcijas, kiekvieną kartą įpakavimai būna išskirtiniai. Tai juodi su aksu, tai su blizgučiais, tai geltonai-mėlyni, tai Baby Doll rožiniai, galima vardinti ir vardinti. Tačiau kiek matau iš Promo nuotraukos, šį kartą odiniai, mėlynos spalvos su auksiniu YSL logotipu. Man labai patiko bronzinė pudra ir Night Escape nagų lakas, kreminiai akių šešėliai labai gražiai atrodo ant modelio, tačiau tai tikrai ne mano tema, nemoku aš jų nešioti, o YSL lūpų blizgesių turiu jau ne vieną, todėl pirkti rožinį, tiesiog rožinį, nematau jokios naudos. O kaip kolekcija Jums? Įrašėte sau ką nors į norų sąrašą?





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig