2016 m. kovo 10 d., ketvirtadienis

Beauty talk 2016.03.10


Nežinau kodėl, bet aš vis rašant datą bandau parašyti 2015, ar aš dar likau ten, gal laikas taip greitai bėga, kad aš net nespėju pagauti to tempo, kad tik rašai savaitės anonsą, o jau ketvirtadienis ir Beauty Talk rubrika. Pavasaris, tai laikas ne tik atnaujinti savo drabužius, bet ir intensyviai prižiūrėti savo veido odą, būtent todėl aš išsirinkau Beauty apžvalgas ir iš mados blogerių tinklaraščių. Šį kartą dar daugiau grožio ir naujų kosmetikos priemonių apžvalgų.







Šiandien Beauty Talk rubriką noriu pradėti nuo Modestos nuostabių ir labai šiltų nuotraukų iš Tenerifės. Manau tikrai mūsų Lietuviška žiema užsitęsė, todėl be galo norisi viską mesti, nusipirkti bilietą į ten kur labai šilta iš šviečia saulė.


Šią savaitę Mažena uždavė visoms blogerėms klausimą, kodėl gera būti moterimi? atsakymus skaitome čia:







Jeigu Milda rašo naują įrašą bloge, tai 99% jis bus apie Lush, nes būtent Milda užkrėtė mane Lush'o'manija. Būtent nuo Mildos dovanotos dušo želės Rose Jam viskas ir prasidėjo. dabar galvoju, o jeigu Milda tada padovanotų man L'occitane? Šį kartą jos bloge atsiliepimas apie Lush Dreamwash.


Kotrynos bloge atsiliepimas apie Jo Malone kvepalus, man teko susipažinti su keliais šio brendo kvapais, labai išskirtiniai ir be galo malonus, akvareliniai ir lengvi. Ar jau matėte atnaujintą Kotrynos blogo puslapį? Man labai patiko, atrodo super.


Karolina, aš tave puikiai suprantu, Davines ir mano meilė irgi. Tobulos kokybės plaukų priežiūros priemones, tik mano plaukams geriau naudoti ne kartu, nes tada plaukai labai jau tiesūs (iš kategorijos - būna tiesūs, o būna labai labai tiesūs kaip šiaudai). Vis gi mano plaukams geriau Oi plaukų balzamas ir Love šampūnas.  


Evos nuotraukos tokios gražios, kad aš negaliu susikoncentruoti tiek parašyto teksto. Šį kartą savo skaitytojams ji pasakoja apie naują Make Up Factory kolekciją.


Patricijos bloge skaitome atsiliepimą apie Biok micelinį vandenuką, aš esu turėjusi tokį variantą, man nuo jo alergija (mano veidas visada buvo alergiškas miceliniam vandeniui), nežinau net kodėl, tačiau visi mes labai skirtingi.


Aš labai ilgai galvojau, na kaip parodyti makiažo šepetėlių pudros sklaidymo efektą, vakar sugalvojau, todėl apie tai šnekėsiu savo bloge jau netrukus, o kol kas skaitome Gretos bloge apie Real techniques šepetėlius, kurie man irgi labai patinka ir tarnauja iki šiol.


Darja gavo be galo gražius papuošalus pavasariui. Man labiausiai  patiko pakabukas, manau  ant kūno atrodo tobulai.


Raudonos spalvos lūpų dažai nepalieka abejingų, Simonos bloge geriausių ir mėgstamiausių vasario mėnesio kosmetikos priemonių sąrašas.


Dar vienas raudonos spalvos lūpų dažas beauty horizonte, tai BellaPierre mineralinės kosmetikos gamintojo pristatomas lūpų dažas, sudėtis labai draugiška, spalva tobula, aš šiandien jau dariau Couture tamsiai bordo spalvos nuotraukas.





Kokie gražūs Innos The Balm akių šešėliai, tobulos spalvos, tiesiog tobulos. Aš pastoviai žiūriu The Balm kosmetikos asortimentą ir noriu viskuo. Noriu pasakyti naujieną, The Balm stendas bus Pelenės parodoje. Pagaliau galėsiu viską pamatyti gyvai.


Sandra išbandė Mossa veido priežiūros priemones, tiesą sakant, man irgi labai patinka poveikis po Mossa veido kremų ir serumų naudojimo. Tokio švelnaus veido aš niekada neturėjau, tik su Mossa.


Salomėja, šito atsiliepimo aš labai labai laukiau, nes apie H&M kosmetiką jau labai mažai kas rašo, nors naujienų jie turi be galo ir krašto. Neseniai mačiau ekologišką priemonių liniją, plius rožinių persikinių lūpų dažų stendą, oi, dar mačiau kontūravimui skirtas paletes ir nude naujus šešėlius, o dar higlighterio pieštukus ir naujus lūpų blizgius. Esmė tame, kad niekas apie tai nerašo. Net nežinau kodėl, juk kosmetika nėra bloga. Tavo šešėlio spalva atrodo tobulai, būtinai apžiūrėsiu pasirinkimą.



Fantastiškas Enrikos eksperementas tęsiasi. Aš dabar sėdžiu ir galvoju, ką rašyčiau aš, gavau kosmetikos naujienas - išbandžiau-rašau blogą- einu į renginį. O Enrikos nuotraukos ir mintis man labai patiko.


Pabaigai Lietuvos blogeriai apie mėgstamiausius makiažo valiklius Juodosios plunksnos bloge. Aš irgi pabaigiu įrašą ir einu rašyti laišką tau. Ačiū už tavo darbą, viskas atrodo tiesiog super.


Tokia buvo mūsų grožio savaitė,

Ačiū, kad skaitote,













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig