2016 m. kovo 30 d., trečiadienis

Body Talk ir You&Oil


Vakar vakare aš skubėjau į Body Talk ir You&Oil pristatymą, aš labai daug girdėjau apie aliejus, kurie atnaujino savo įpakavimą ir pagaminti iš natūralių ingridientų, na o bodžiai, tai unikalus drabužis, kuris idealiai priglunda prie kūno, tinka bet kur ir bet kada.

Jis kalba. Iš pradžių mes to negirdime. Vėliau - nekreipiame dėmesio. Kol galiausiai įsiklausome. Kad užmegztume pokalbį su savo kūnu, prireikia laiko. Bet jis laukia. Mūsų kūnas kantrus. Ir jis nusipelnė, kad ji suprastume.

-Body
-Talk

Aš tikėjausi labai daug įvairių bodžių, bet pasirodo Body talk tai ne tik bodžiai, bet ir paltai, suknelės,  marškiniai. Kokybė tikrai pasakiška, audiniai minkšti, kokybiški ir malonus kūnui. Spalvos nėra labai ryškios, bet naujos kolekcijos geltonos spalvos body pasaka.














You&Oil aš tikrai esu mačiusi, jie dalyvauja daugumoje kosmetikos parodų, tačiau visai neseniai atnaujino savo įpakavimų dizainą. Naujas įpakavimas ir dizainas tapo skiriamuoju šios kompanijos ženklų, tokios priemonės traukia akį parduotuvėje, jas norisi pasiimti į rankas, perskaityti aprašymą ir nusipirkti. 

Oda – gyvybinga ir jusli, dar ji kalba – už tave ir su tavimi. Tik ar moki ją išgirsti? Kai oda tampa šerpetojanti, jautri, sudirgusi, šiurkšti, įsitempusi, su išryškėjusiomis raukšlelėmis – ji kalba apie prarastą drėgmę.


Visos priemonės kūnui, plaukams, odai pagamintos natūralios sudėties aliejų pagrindu. Aš gavau kelis mėginukus ir lūpų balzamą, prisipažinsiu, nors kompanija rinkoje ne vienus metus, aš išbandysiu šios produktus pirmą kartą.







Ačiū organizatoriams už pakvietimą, dovanas ir maloniai praskleistą laiką. Manau pagaliau atėjo laikas išgirsti savo kūną ir pradėti su juo šnekėti. Kas man yra mano kūnas? Tai aš, ir aš save myliu.












SHARE:

2 komentarai

  1. place your right hand behind you and your left hand on your knee supporting the twins hand on your exhaled look gently Perfect Garcinia Cambogia over your right shoulder well one more deep breath here I'll on your next in hell reach out in a drop all that power back down into the heart an activating from .



    http://t-rexmusclefacts.com/perfect-garcinia-cambogia/

    AtsakytiPanaikinti
  2. That he more fat is actually going to hope he'll lose weight a few are starving yourself and counting calories then you'll just need to stop not only is Perfect Garcinia Cambogia we're here to believe becoming a problem for everyone around you yet probably for you also but starvation and limiting our caloric intake doesn't really help us lose weight so maybe initially will lose some weight...

    http://www.optimalstackfacts.us/Try-perfect-garcinia-cambogia-and-read-its-side-effects

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig