2016 m. kovo 30 d., trečiadienis

Talinas. Jūra


Atrodo Lietuvoje irgi yra jūra, vos 320 km nuo Vilniaus ir tu jau Klaipėdoje arba Palangoje, tačiau ten aš važiuoju ypatingai retai. Kodėl? Nes man atrodo atostogos, tai ten, kur šilta ir smagu, o pas mus Lietuvoje tokia vasara, visiška nežinomybė aš galėsi pasidžiaugti saule. Nėra ko slėpti, kainos Palangoje tokios, kad man pigiau į Graikiją, o aptarnavimo lygis tragiškas. Todėl, labai atsiprašau visų Palangos ir Klaipėdos mylėtojų ir gerbėjų, tačiau atostogos tikrai mažai asocijuojasi su Baltijos pajūriu. Aišku, norisi tos jūros, norisi ramybės, todėl sprendžiant galvosūkį: Talino Senamiestis arba jūra, savaime suprantama, jūra nugalėjo. Šiandien noriu pasidalinti dar keliomis nuotraukomis iš kelionės po Taliną.



Aš jau pasakojau, kad Talinas gyvena turistais, be galo daug rusų ir suomių. Visas miestas labai gerai šneka tiek angliškai, tiek rusiškai. žmonės paslaugūs. Juokas, juokais, tačiau aš sugebėjau pasimesti, policija pasiūlė nuvežti arba prie viešbučio, arba parodyti kelią. Mano tikslas buvo jūra, todėl apsėjome paaiškinimais kaip iki ten nueiti. 

Pakylus laiptais pamatysiu jūra... wow, kaip aš skubėjau





Talinas nėra labai didelis miestas, merginos man pasakojo, kad su autobusu apie 30 minučių nuo vieno galo iki kito. 

Šnekant apie orą, įvažiavus į Taliną supratau, kad merginos pasirenka patogius ir šiltus drabužius, vietoje madingų. Aš vakar perėjau Vilnių, koks ryškūs ir stilingas jaunimas pas mus, Taline viskas kiek kitaip, ten pučia toks vėjas, kad saulės akiniai buvo mano geriausiu draugu. Apie lūpų blizgius tenka pamiršti, nes jie būna ant veido, o plaukus vis gi geriau surišti.


Mano labai jautrios akys, nuo vėjo bėga ašaros, todėl be saulės akių, nepriklausomai nuo saulės nebuvimo, aš apsieiti tikrai negalėjau. 





Šnekant apie kavines, restoranus ir pab'us noriu pasakyti, kad jų pasirinkimas labai didelis, tačiau kainos kiekis kartus brangiau, nei pas mus. Kava nuo 3 iki 4,5EUR, salotos nuo 8 iki 12 EUR, karštieji patiekalai nuo 14 iki 25 EUR. Ir tai nėra aukšto lygio restoranai.





Apibendrinant noriu pasakyti, kad Talinas, tai miestas kur labai norisi sugrįžti, nes jūra ir atostogos tai nėra pagrindinis šio miesto akcentas. Labai patiko architektūrą, nors mano nuotraukos labiau atrodo Urban style, aš tikiu, kad turiu dar ką pamatyti. Tiesą sakant, jau googlinau Paromus  nuo Talino iki Švedijos.













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig