2016 m. kovo 17 d., ketvirtadienis

Essie Bahama Mama nagų lakas


Kaip aš jau sakiau, nagų lakavimas yra mano stiprioji pusė, ant mano nagų visi nagų lakai atrodo tobulai, tačiau mano pasirinkimas dažniausiai tamsiai bordo atspalvis, kuris atrodo tiesiog tobulai. Negaliu pasakyti kad nuotraukos pilnai atspindi šio Essie gražuolio atspalvį, tačiau jis vistiek vienas iš mano mėgstamiausių.




Gamintojo aprašymas:



Essie nagų lakas užtikrins nepriekaištingą išvaizdą Jūsų rankoms. Aukščiausios kokybės nagų lakai vertinami profesionalų visame pasaulyje ir dabar yra lengvai prieinami kiekvienam besirūpinančiam savo nagais!
Essie prekinis ženklas manikiūro mylėtojoms visame pasaulyje asocijuojasi su kokybe, itin lengvu ir lygiu dengimu, ilgu išsilaikymu. Be to, daugumos spalvų intensyvumas pasiekiamas nulakavus vos vienu sluoksniu. Platus šepetėlis, ne per tiršta tekstūra ir greitas džiuvimas! 
 Talpa: 13,5 ml.
Kaina: 9,99 EUR
Kur pirkti: www.topbeauty.lt
Įpakavimas:








Rezultatas:




Mano nuomonė:

Dėl šilto apšvietimo Essie Bahama Mama ant mano nagų atrodo lyg šiltos bordo spalvos nagų lakas, o kai išėjau iš namų ir apžiūrėjau laką dienos šviesioje, supratau, kad jis turi violetinį šaltą spalvos pagrindą. Essie Bahama Mama nagų lako konsistencija tiršta, kreminė, užtenka 2-jų sluoksnių tobulam rezultatui. Šepetėlis plokščias ir gana patogus, labai primina L'oreal nagų lako teptuką. Manikiūras išdžiuvo apie 20minučių, o išsilaiko apie geras 3 dienas tobulai. Aš jau radau oficialų Essie nagų lakų puslapį internete, kokios ten spalvos, koks didžiulis nagų lakų pasirinkimas, tiesiog wow, mano norų sąrašas tikrai tapo ilgesnis.






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig