2016 m. kovo 9 d., trečiadienis

Lush Bunch of Carrots vonios putos


Aš labai trumpai apie morkas iš Velykų Lush kolekcijos. Jos tiesiog tobulos tiek vaikams, tiek kaip dovana suagusiems. Praeitais metais morkos buvo oranžinės (morkos kaip norkos), šį kartą spalvotos. Man spalvos patinka žymiai labiau, tai jeigu turite galimybę būtinai išbandykite.







Kur pirkti: PC Panorama

Sudėtis:

  • Sodium Carbonate
  •  
  • Cream of Tartar
  •  
  • Sodium Laureth Sulfate
  •  
  • Glycerine
  •  
  • Lauryl Betaine
  •  
  • Perfume
  •  
  • Buchu Oil
  •  
  • Sicilian Lemon Oil
  •  
  • Bergamot Oil
  •  
  • Titanium Dioxide
  •  
  • Lilial
  •  
  • *Limonene
  •  
  • Colour 15985
  •  
  • Colour 19140
  •  
  • Colour 19140:1
  •  
  • Colour 45410
  •  
  • Colour 14700
  •  
  • Colour 17200
  •  
  • Colour 17200
  •  
  • Colour 42090


Mano nuomonė:

Aš jau spėjau pastebėi, kad Lush kolekcijos būna išskirtines, tačiau stebint Lush jau antrus metus, jie kartojasi. Negaliu pasakyti, kad tai blogai. Aš labai laukiau žiemos kolekcijos tam, kad nusiprikti dar vieną buteliuką Rose Jam dušo želės. Morkų irgi laukiau, nes tokį grožį dar reikia sugalvoti. Tai deja ne vonios bomba, o putos, kurios vos vos nudažo vandenį jeigu laikyti po kranu, putos standžios ir labai skaniai kvepia. Galima morkas naudoti po vieną, o galima visas kartu, tada užtenka keliems kartams, o vandens spalva gaunasi įdomesnę (spalva nelabai pigmentuota, todėl vonios nenudažo)
Apibendrinant noriu pasakyti, kad Lush labai žaisminga ir linksma kompanija, ten dirba suaugę, kurie puikiai supranta vaikų norus. Nepatikėsite, bet ir man smagu vonioje pažaisti su tokiomis putomis, jaučiuosi laiminga kaip vaikas. O įsivaizduojate kiek laimės turės vaikai?



PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig