2016 m. kovo 12 d., šeštadienis

MAKE UP FACTORY Diamond Stripes Akių šešėlių rinkinys (spalva 40 METALLIC ROSE)


Aš labai mėgstu daugiafunkcines priemones, smagu, kai šešėlius galima naudoti kaip skaistalus, arba kaip priemonę antakiams. Pamačius naują Make Up Factory pavasario kolekciją, man šitie šešėliai patiko žymiai labiau, nei geidžiamiausi baltos spalvos burbuliukai, kurie suteikia švytėjimo ir šalto 'glow' efekto mano veidui. Aš jau įsitikinau, kad šituos šešėlius galima naudoti ir kaip skaistalus, ir kaip hiflighteršį ir kaip šešėlius. Kviečiu žiūrėti rezultatą.






Gamintojo aprašymas:



DEIMANTINĖS JUOSTELĖS
 Penkių atspalvių žėrintys birūs šešėliai harmoningam įvaizdžiui. Kerinčiai žėrintys šešėliai padės lengvai sukurti kvapą gniaužiantį makiažą. Visus penkis atspalvius galima naudoti atskirai arba tarpusavyje derinti skirtingose kompozicijose. Šilkinės konsistencijos šešėliai lengvai padengia voką, suteikia nuostabaus švytėjimo. Be kvapiųjų medžiagų ir parabenų. Tinkamumas odai patikrintas dermatologų. 

Naudojimas Šešėlių aplikatoriumi arba šepetėliu padenkite vokus pasirinkto atspalvio šešėliais. Kad makiažas būtų harmoningas, suliekite skirtingus atspalvius vieną su kitu. Jei norite intensyvaus ir ilgai išliekančio makiažo, prieš padengiant voką šešėliais, rekomenduojama naudoti „Sensitive Eye Shadow Base“ (jautrių akių šešėlių pagrindą). 

Grožio patarimas Šviesiais atspalviais akcentuokite judamą voko dalį. Tamsesni atspalviai labiau tinka, kai norite geresnio padengimo ir švelnesnio kontūro.

Talpa: 9,5 gr.

Kaina: 22,50 EUR

Kur pirkti: Kosmada ir Kristiana

Įpakavimas:





Spalvos:









Rezultatas:







Mano nuomonė:

Pradėsiu nuo įpakavimo, mano paprastas testerinis, tačiau man tokius naudoti žymiai paprasčiau, nei turėti be galo ir krašto daug dėžučių. Klasikinis įpakavimas juodas, matinis, su veidrodžiu. Viskas atrodo labai gerai ir stilingai, nežinau ar minusas, tačiau šepetėlio nėra. Aš rekomenduoju naudoti sintetinius šepetėlius, nes priemonės konsistencija pusiau kreminė, todėl nesinori gadinti natūralių šepetukų. Spalvos labai gražios ir pavasariškos, nuo švelniai rožinės, kuri gali būti naudojama (ir yra naudojama)vietoje spindesio suteikiančios priemonės, švelniai rožinius atspalvius naudojau ne tik akių makiažui, bet ir vietoje skaistalų, o oranžiniu atspalviu kiek paryškinau akių kamputį. Negaliu pasakyti kad spalvos labai jau ryškios, viskas labai saikingai, nemanau kad kažkas noriu labai ryškiai oranžinių akių šešėlių. Tikrai ne, o švelniai oranžinių pavasariui, why not? Aš, kaip ir rekomenduoja gamintojas, naudojau šešėlius su make Up Factory akių šešėlių pagrindu, man makiažas išsilaiko visą dieną, o naudojant kaip skaistalus priemonė nekemša porų ir neriebina odos. Tiesą sakant, priemonė labai patiko ir jau patikėjau, kad pavasaris ne už kalnu. Deja perskaičiau orų prognozę, praneša apie sniegą kitą savaitę. Būkite gražios ir stiprios, pavasaris tikrai kada nors ateis iki mūsų. ;-)

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig