2016 m. kovo 23 d., trečiadienis

Makiažas Mados Infekcijai (antroji diena)


Jeigu paklaustų koks mano mėgstamiausias makiažo variantas, aš pasakyčiau kad juodai -pilkos ir labai ryškios akys ir nude spalvos lūpos, bet kiek bedarytum makiažų, jie visi gaunasi skirtingi. Mados Infekcijos antrai dienai makiažas irgi buvo juodai -pilkai-baltas, bet šį kartą matinis ir dar kiek ryškesnis. 

Darant ryškų akių makiažą rekomenduoju nuo jo ir pradėti. Net tobulos kokybės šešėliai byra, todėl geriau nuvalyti su valikliu makiažo ir šešėlių likučius nuo akių ir tada padengti visą vaidą kreminės pudros sluoksnių, taip tikrai bus paprasčiau.

Aš pradėjau makiažą nuo akių bazės, žinau, kad naudosiu matinius baltos spalvos šešėlius, man reikėjo ryškesnio perėjimo, todėl mano pasirinkimas  - NYX šešėlių pagrindas:


Noriu pagirti The Balm matinių šešėlių paletę, spalvos labai gražios ir pigmentuotos, vienintelis minusas - nėra juodos spalvos, todėl mums reikia dar vieno papildomo juodo šešėlio. Makiažui buvo naudojamos spalvos: Matt Malloy, matt Johnson ir Matt Abdul


Juodos matinis šešėlis iš Artdeco, jis labai gerai pigmentuotas, patogu pasiimti su savimi.


Blakstienų liniją paryškiname su Urban Decay juodos spalvos pieštuku, būtent jį naudojame paryškinti apatinę blakstienų liniją



Klijuojame blakstienas Eylure sweety Pie, jos dar mažesnės ir atrodo itin natūraliai.






Nuvalome nubyrėjusius šešėlius ir tepame makiažo pagrindą, aš gavau mėginuką, todėl labai norėjau kaip įmanoma greičiau išbandyti ir įvertinti tinka mano odai ar ne.


L'oreal True Match kreminis makiažo pagrindas gerai išsilaiko ir nuotraukose atrodo gerai, todėl naudojame būtent jį:


Maskuojame paakių zoną su MAC maskuokliu, taip pat jo pagalba paryškiname akių makiažo liniją


Kontūravimui naudojau:

Make Up Factory matinius skaistalus:


Ir make Up Factory rutulinę pudrą iš Pavasario kolekcijos:



Pagyviname veidą su The Balm skaistalais Cabanaboy:




Užfiksuojame makiažą su make Up Store biria pudra



Antakiams naudojame Catrice antakių pieštuką:


Lūpoms naudojame MAC Stone lūpų pieštuką


ir Sleek lūpų balzmaą, tepame pirštai, jis kiek pašviesina mano turimą lūpų pigmentą.



Rezultatas:



















SHARE:

2 komentarai

Blogger Template Created by pipdig