2016 m. kovo 22 d., antradienis

SENSILIS bronzinė veido pudra BRONZING VEIL


Šiandien mes pašnekėsime apie Sensilis kompaktinė pudrą, kuri suteikia mano veidui ypatingą švytėjimo efektą, tas, kam patinka ne visai matinis veido tonas, tikrai mane supras. Pasirenkat tokio tipo priemones yra svarbūs tokie faktoriai: pudros atspalvis (jis neturi būti geltonas arba oranžinis), blizgučių kiekis ir priemonė neturi riebinti veido. Sensilis pudra tiesiog tobula, neišsigąskite, spalva nėra labai tamsi.






Švytėjimo ir įdegio efektą suteikianti pudra. 

Du atspalvius, suteikiančius švytėjimo ir subtilaus įdegio efektą, galima maišyti tarpusavyje, kad oda įgautų prabangaus švytėjimo,  dailinančio veido bruožus ir pagyvinančio spalvą

Kaina: 29,99 EUR (Eurovaistinėje taikoma nuolaida ir kaina 22,49 EUR)

Kur pirkti: www.tiesiograzi.lt www.eurovaisti.lt ir Private Label parduotuvė 

Įpakavimas:











Spalva:






Rezultatas:




Mano nuomonė:

Pradėsiu nuo pudros įpakavimo, jis juodas gražus, praktiškas. Pudra turi labai didelį veidrodį ir atsidaro 180 laipsnių kampu, taip daryti makiažą žymiai patogiau. Nežinau ar pliusas, ar minusas, tačiau pudra neturi nei teptuko, nei sponžo. Aš naudoju šį stebuklą su dideliu Real Techniques šepetėliu, todėl problemos nematau. Sensilis pudra pasakiško grožio, tai ne tik geros kokybės makiažo priemonė, bet ir idealiai atrodantis produktas kuris traukia akį parduotuvėje. Aš labai mėgstu 'glow' efektą, tačiau nekenčiu didelių blizgučių ant savo veido, taip pat prieš oranžinį atspalvį. Labai bijojau, kad pudra bus per tamsi, matėsi auksinės spalvos blizgučiai, bet nei vieno, nei kito ant savo veido nematau. Pudra suteikia gaivios ir spindinčios odos efektą, aš naudoju daugiau šviesios spalvos sumaišius su tamsesniu bronzeriu.Sensislis pudra nekemša porų, gerai fiksuoja makiažą ir ilgai išsilaiko renginių metų, o tai pats didžiausias pliusas. Sensilis pudra pakeitė mano kosmetinėje MAC Studio Sculp Defining Powder (spalva Medium), Sensilis pudros kiekis didesnis, o kaina mažesnė, todėl labai rekomenduoju. Dar viena pastaba, pudra nelabai tiks riebiai ir probleminiai odai, aš su savo didelėms poroms pradžioje naudoju porų maskuoklį (bazę) arba MAC kreminę pudrą, o tik tada naudoju šią pudrą, nes visos blizgio ir 'glow' pudros paryškina poras. 
Būkite gražios, pasirinkite geras priemones į savo kosmetinę.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig