2016 m. kovo 29 d., antradienis

Tallink City Hotel (Talinas)


Taline viešbučiai nėra super brangūs,Tallink viešbučių grupė viena iš didesnių. Kompanijai priklauso net keturi viešbučiai (skirtingos kategorijos) Taline, vienas Rygoje, taksi kompanijos ir Kruiziniai laivai. Man Tallinn Fashion week organizatoriai rezervavo Tallink City Hotel Business Class kambarį. Šiandien aš pabandysiu apie viešbutį papasakoti plačiau, nes nors ir dauguma sako, kad viešbutis nėra svarbus, juk keliaujame ne dėl viešbučio, praleidžiame ten minimaliai laiko, tačiau normaliai ir ramiai išsimiegoti yra būtina, o skanūs pusryčiai visada pliusas.

Tikriausiai aš pradėsiu nuo to, kad viešbutis yra miesto centre, nuo Senamiesčio apie dešimt minučių pėsčiomis, D terminalas - apie penkiolika minučių, šalia du prekybos centrai (kurių darbo laikas nuo 9 ryto), o nuo stoties iki viešbučio su taksi aš sumokėjau vos 6 EUR.

Interjeras ir personalas:

Visas personalas labai geras šneka angliškai, aptarnaujantis personalas (kambarinės) - šneka rusiškai, todėl didelių problemų susišnekėti tikrai nebuvo. Viešbučio pirmame aukšte yra registratūra, bagažo kambarys, Lobby baras ir Restoranas. Tiesą, viešbutyje ir naktinis klubas, bet garso izoliacija ant tiek gera, kad aš tikrai nieko negirdėjau ir nežinojau kurioje vietoje jis yra. labai didelis pliusas - prie viešbučio pastoviai budi taksi, jie nėra pigiausi, tačiau kainos tikrai nėra kosmetinės. Bet kokiu atveju, TaxyFi programa veikia ir Taline, o viešbutyje labai geras internetas, todėl problemos su taksi ir transportu visai nėra. 







Kambarys:


Aš tikėjausi paprasto Standartinio kambario, tačiau mano džiaugsmui nebuvo ribų kai pamačiau Business Class. Minimalus Skandinaviškas stilius, kambarys vos 20 kvadratų, tačiau pamačius chalatą ir kavos aparatą užmiršau apie visus trukumus. Man minusų buvo dvi lovos, aš labai mėgstu daugiau vietos, mėgstu dirbti lovoje, tačiau čia yra darbo stalas, kuris gana patogus ir prie pat lango. 









Kavos pasirinkimas tikrai didelis, nežinau ar papildo atsargas, nes aš visų kavų išgerti taip ir nesugebėjau.



Rankšluosčių buvo daug, keitė kiekvieną dieną, tačiau jie nebuvo labai dideli, po vonios apsivynioti buvo sunkoka, nes rankšluostis buvo per trumpas. Aš tikrai nenusiminiau, nes turėjau chalatą. Tie, kad gyvena standartiniuose kambariuose tą minusą tikrai pastebės. 

Dar labai didelis pliusas, bent jau man - langas vonioje. Aš jau įpratusi daryti makiažą dienos šviesoje, todėl už tai labai didelis ir svarus pliusas iš mano pusės. 



Perskaičiau du kartus, tačiau kiek supratau, standartiniame kambaryje nėra plaukų džiovintuvo, mano numeryje buvo ne tik džiovintuvas, bet ir mini priemonės: plaukų šampūnas ir balzamas, kepurės, kūno losjonas ir dantų šepetukas. Likau tikrai sužavėta.


Pusryčiai:


Pusryčiai - švediškas stalas, maisto pasirinkimas tikrai didelis, o pats maistas skanus ir kokybiškai pagamintas. Labai patiko mėsų ir sausų pusryčių pasirinkimas, pradžiugino blyneliai ir marinuota lašiša, bei silkė. Penktadienį, kai žmonių viešbutyje buvo nedaug, man pavyko papusryčiauti tyloje ir ramybėje, o šeštadienį, kai visas viešbutis buvo užimtas restorane susirikiavo labai ilgos eilės prie maisto ir gėrimų. Ne, tikrai nieko netrūko, tačiau šurmulys, suomiai ir be galo daug žmonių daro savo įtaką. Jeigu norisi ramybės, jus čia to negausite. išeitis - pusryčius galima užsakyti į kambarį už atitinkamą mokestį.













Apibendrinant noriu pasakyti, kad tai labai geras keturių žvaigždučių viešbutis Talino centre, pusryčiai labai skanūs, o viešbučio dislokacija strategiškai labai gera. Ar man patiko? Tikrai taip, rekomenduoju rinktis Business Class Tipo kambarius, piniginis skirtumas nėra labai didelis, o patogumų žymiai daugiau.

daugiau informacijos:




















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig