2016 m. balandžio 17 d., sekmadienis

Make Up Store Safari



Į Make Up Store atkeliavo dar viena labai įspūdinga limituoto leidimo kolekcija Safari. Aš tiesiog dievinu kosmetikos priemones, kurias galima naudoti įvairiais būdais. Vienos spalvos šešėlis, o kiek jame atspalvių, plius naudojant šviesiausią spalvą kaip higlighterį gaunasi labai gražus rezultatas ant mano veido. Na o šepetėlis tiesiog be komentarų, atrodo pasakiškai.


Taip atrodo kolekcijos nuotraukos:







Mano rankose Akių šešėliai: Marble Microshadow (spalva daino reale) ir šepetėlis pudrai 400












Rezultatas:

Kaip šešėlius naudojau balto aukso spalvą


Skruostus ryškinau su bronziniu atspalviu, balto aukso spalvą naudojau vietoje higlighterio






Mano nuomonė:

Galiu pasakyti atvirai, paskutiniu momentu labai stebina Make Up Store limituoto leidimo kolekcijos, atrodo kosmetika skirta profesionalams, tačiau gamintojas galvoja ir apie paprastus pirkėjus, kuriems be galo malonu pasiimti išskirtinio dizaino šešėlius arba lūpų dažus į rankas. Vien vestuvinė kolekcija baltos spalvos su kristalais ką reiškia. Safari kolekcijoje rudi, žali, chaki atspalviai, printai atspindi kolekcijos tematiką. Limituoto leidimo įpakavimai matiniai, tačiau jos naudoti malonu ir praktiška, nes nelieka pirštų antspaudų, o tai, bent jau man, labai didelis pliusas. Mano rankose daugia funkciniai šešėliai Daino Reale, atrodo viena spalva, o kiek galimybių. Man labai patinka Marble šešėliai, spalvų įvairovė tokių šešėlių labai didelė. Matome ant rankos, kad spalvos nuo balto aukso iki tamsiai bronzinės. Šešėliai labai pigmentuoti, beveik kreminiai, labai lengvai naudojami, puikiai perduoda spalvą, gerai tušuojasi ir gali būti naudojami kaip bronzinė pudra, šešėliai, higlighteris. Šepetėlis skirtas pudrai atrodo labai įspūdingai, tačiau kokybė kiek prastesnė, negu įprastų Make Up Store šepetėlių, bet aš likau labai patenkinta. Aš naudoju šepetėlį tiek pudrai, tiek bronzantui, šepetėlis gerai ir lengvai plaunamas, nepraranta savo formos.  Ar rekomenduoju? O taip, marble šešėliai man tikrai atradimas.


PR sample













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig