2016 m. balandžio 30 d., šeštadienis

PUPA Dot Shock Balmy Gloss Blizgus lūpų balzamas


Na ir paskutinis atsiliepimas apie PUPA DotShock kolekcijos lūpų balzamą, kuris ne tik labai gražiai atrodo ant lūpų, bet ir puoselėja jas, o rožinė spalva tokia sultingą ir graži, kaip aš sakau "baby doll' variantas.




Lūpų blizgis „Balmy“ - revoliucinė, nauja formulė, ypatingai blizgiam efektui išgauti. Ypatinga tekstūrą kuri ilgai išlieka ant lūpų.


Kaina: 10,50 EUR



Kur pirkti: Kristiana ir Kosmada

Įpakavimas:





Spalva:





Rezultatas:




Mano nuomonė:


Pagaliau į madą atėjo lūpų aliejai ir balzamai, kurie be ryškios spalvos suteikia lūpoms komforto, puoselėja ir maitina. Ne, ne, savo matinius lūpų dažus aš tikrai ne į ką neiškeisčiau, tačiau kiekvienai dienai drastiškų priemonių lūpoms tikrai nereikia, idealūs variantai - lūpų aliejai ir balzamai su atspalviu. PUPA pavasario kolekcijoje pristatytos net dvi spalvos, koralinė ir rožinė. Mano kosmetinėje gyvena rožinė, labai graži ir sultinga spalva. Priemonė maloniai tepasi, turi vos jaučiamą kvapą ir puikiai maitina mano lūpų odą. Labai rekomenduoju išbandyti, tobula priemonė jūsų išsausėjusioms po žiemos ir šalčių lūpoms.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig