2016 m. balandžio 16 d., šeštadienis

Riga Fashion week Aristocrat Kids - A Royal Tale


Pirmą kartą Riga Fashion week buvo pristatytos kolekcijos vaikams, aš pradėsiu nuo tos, kuri man patiko labiausiai - tai Aristocrat Kids. Mamos, kurios atėjo su savo vaikas apžiūrėti madingų tendencijų komentavo kolekciją taip: " Šita labiau skirta vaikų šventėms, nei kiekvienai dienai, mažiau praktiškumo, tačiau daugiau gražių printų ir stilingų idėjų vaikams". Man, tiesą sakant neturint vaikų, sunku suprasti, kas vaikams yra praktiška, o kas nelabai, aš šitoje vietoje žiūriu vizualiai. Be jokios abejonės, kai kurias suknelės iš šitos kolekcijos užsidėčiau net aš pati. O kol kas žiūrime nuotraukas ir plojame, ant podiumo vaikai.












Manau tai buvo stipriausia vaikiškų drabužių kolekcija, kur buvo ir pagrindinė idėja, išlaikytas stilius, gražios medžiagos ir printai, stilingi drabužiai, kurie balansavo tarp šventės ir kasdieninio nešiojimo galimybių. Smagu, kad visos detalės (kepurės, gėliniai lankeliai) buvo priderintos prie drabužių kolekcijos, puikiai padildė įvaizdžius. Mažos gražuolės ant podiumo atrodė ypatingai stilingai. Aš puikiai suvokiu, kad praktiškumas vaikų madoje groja pagrindinį smuiką, tačiau kartais drabužis gali būti tiesiog stilingas. Kodėl gi ne? Manau tėvai, kurie galėtų sau tai leisti, mielai pasirinks vaikų šventei arba gimtadieniui tobulą gėlėtą suknelę iš Arictoctar Kids kolekcijos.

Photo: by Riga Fashion week












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig