2016 m. gegužės 11 d., trečiadienis

essence viršutinis blakstienų tušo sluoksnis „forbidden volume false lash mascara topcoat“


Iš visų essence ir catrice išbandytų blakstienų tušų labiausiai patiko būtent šitas  „forbidden volume false lash mascara topcoat“. Nieko neišsiskiriantis nuo kitų,  tušo buteliukas pakerėjo mane savo kokybe, kaina ir rezultatu.






dirbtinės blakstienos? tau jų neprireiks su šiuo viršutiniu sluoksniu! praturtinta juodais šereliais ši priemonė gali būti naudojama su bet kokiu blakstienų tušu. tai gali būti šaunus priemonių derinys intensyviam ir dramatiškam dirbtinių blakstienų efektui sukurti.

Sudėtis:

AQUA (WATER), SYNTHETIC BEESWAX, PARAFFIN, ACACIA SENEGAL GUM , BUTYLENE GLYCOL, GLYCERYL STEARATE, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, VP/EICOSENE COPOLYMER, VP/HEXADECENE COPOLYMER, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, AMINOMETHYL PROPANOL, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, TROPOLONE, DIMETHICONE, OCTYLDODECANOL, NYLON-6, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SILICA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES).

Kaina: 3,09 EUR

Kur pirkti: Drogas ir Eurokos

Įpakavimas:





Šepetėlis:





Rezultatas:







Mano nuomonė:

Tiesą sakant, galvojau kad man labiausiai patiks apimties suteikiantis lenktas Catrice blakstienų tušas, tačiau jis man įspūdžio nepadarė, gal tiesiog aš nemėgstu lenktu šepetėlių. Essence „forbidden volume false lash mascara topcoat“ tai meilė po pirmo naudojimo. Šepetėlis labai paprastas, tačiau rezultatas ant akių gaunasi tobulas. Labai didelis pliusas - ypatingai juodas tušo atspalvis, dar vienas pliusas - šepetėlis pakelia ir atskiria blakstienas nuo pat augimo linijos. Mano blakstienos nėra blogos, tačiau šitas tušas jas tikrai pagražina, prailgina ir suteikia apimties. Man patinka tai, kad essence tušas prieinamas kiekvienam, jo kaina juokinga, o svarbiausiai jis nusiplauna be didelių pastangų paprastu pieneliu. Labai rekomenduoju išbandyti.


PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig