2016 m. gegužės 22 d., sekmadienis

MAC BLUE NECTAR COLLECTION


Kartasi aš rimtai susimąstau, gal reikia padaryti savaitgalius laisvus tam, kad nors kiek pailsėti nuo blogo rašymo, tačiau o ką aš veiksiu rytais? kokia kava savaitgalį be blogo? Vat būtent todėl stengiuosi atsikeiti kaip įmanoma anksčiau tam, kad pakepinti savo skaitytojus naujienomis ir atsiliepimais. Šį kartą noriu papasakoti apie dar vieną naujieną, šį kartą apie MAC, o jeigu tiksliau apie naują lūpų dažų ir blizgesių kolekciją. Visos spalvos MAC BLUE NECTAR COLLECTION turės šaltą toną, o konsistencijų įvairovė tikrai stebina, čia tau ir naujos matinės ir blizgios spalvos. Žiūrime nuotraukas.









Lūpų dažai:









  • Courting Seduction Creamy pastel lavender (Amplified)
  • Lured In Mid-tone pastel purple (Amplified)
  • Invite Intrigue Cool, bright fuchsia (Matte)
  • Intoxica Bright raspberry red (Matte)
  • Lush Extract Deep royal purple (Matte)
  • Riot House Light vivid orange (Matte) (Repromote)
  • Give In Creamy natural pink (Matte)
  • Sweet Venom Intense pink coral (Matte)
  • Ablaze Bright apricot (Matte) (Repromote)
  • Breathing Fire Bright, warm fuchsia (Matte)
  • Barbecue Vivid orange-red (Matte) (Repromote)


Lūpų blizgesiai:


  • Fulfilled Full-blush creamy pink
  • Ample Pink Full, soft rose (Permanent)
  • In Abundance Bright coral pink
  • Robust Sheer bubblegum pink
  • Fashion Fanatic Sheer baby pink
  • Full for You Ultra-cool pink with silver pearl


Mano nuomonė:

Aš esu labai didelė MAC lūpų dažų mylėtoja ir gerbėja, todėl be galo smagu matyti naujus matinius lūpų dažų atspalvius. Būtinai apžiūrėsiu tamsiai violetinius ir raudonus atspalvius parduotuvėje, juk spalvų nebūna per daug. O vat su MAC lūpų blizgesiais man susidraugauti vis nepavyksta, mano mėgstamiausia linija MAC dazzleglass, o visi kiti man nelabai, gal aš dar nesupratau skirtumo, bet labai didelio įspūdžio jie man nepaliko.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig