2016 m. gegužės 23 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Labas rytas, mano brangieji, po kiekvieno nuostabaus savaitgalio ateina darbingas pirmadienis, todėl iš karto sėdau prie savo darbų planavimo. Šią savaitę man bus labai užimta, šiandien vakare SkinCode pristatymas, o jau 27 dieną PC Panorama oficialiai atsidaro Kiehl's parduotuvė.

Labai seniai norėjau išbandytu Atelier make up kosmetikos priemones, pagaliau svajonė išsipildė, aš jau pasiruošusi pasidalinti savo nuomone su jumis.



Ne visi gali sau leisti pirkti MAC, Dior ir Chanel. manau to ir nebūtina daryti, juk Oriflame skaistalai tobulos kokybės.



Kaip aš jau sakiau, o jau 27 dieną, PC Panorama oficialiai atsidaro Kiehl's parduotuvė. Aš labai labai laukiu...
\

Ketvirtadienio Rubrika Beauty Talk


Šnekėsime apie Green Feel kosmetikos priemones, o smulkiau aptarsime rankų kremą

Kreminiai šešėliai Sensilis mano mėgstamiausios juodos spalvos, kas gali būti geriau?


Nėra ko slėpti, mano mėgstamiausi matiniai lūpų dažai žvėriškai sausina lūpas, todėl man į pagalbą skuba Missha lūpų kaukė iš www.topbeauty.lt



Lakuosime nagus ryškiais atspalviais


Išbandysime nauja gelinį PUPA akių pieštuką


Link savaitės pabaigos jau tikrai bus galima nusipirkti Lietuvoje Foamous kvepalus-putas, o aš pasakosiu bloge apie kiek gaivesnį Paper Shaker aromatą


Tobulų nude atspalvių Artistry akių šešėliai



Maskuosime paakius ir veido trukumus su Mac maskuokliu

Na ir pabaigai įvertinsime Maybelline antakių rinkinuką




Naujienos:

skaičiau be galo daug gerų atsiliepimų apie Golden Rose pieštukus, turiu kelius matinius lūpų dažus, todėl nusprendžiau įsigyti kelias spalvas pabandymams. Na ir naujienos iš Catrice,  lūpų dažai ir nagų lakas


Mary Kay naujienos, labiausiai patiko lūpų priežiūros priemonės

Ar girdėjote, kad PUPA šepetėliai geriausi? Man apie tai sakė Vidaja, tačiau aš dar neišbandžiau ir neįvertinau. Gavau testavimui Marlies Moller plaukų priežiūros priemones ir PUPA šepetėlių valiklį.


Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig