2016 m. gegužės 8 d., sekmadienis

PUPA Made to Last Lip Duo (spalva 004)


Aš nenustoju kartoti, kad PUPA I'm Pupa Matt lip fluid geriausi matiniai lūpų dažai, spalvos tiesiog tobulos, mažiausiai džiovina lūpas, o rezultatas išsilaiko ant lūpų visą dieną. Kas gali būti geriau? Pasirodo gali, tai PUPA Made to Last Lip Duo. Tai ilgalaikis efektas ant lūpų ir veidrodinis spindesys viename.



Pradėsiu nuo pat pradžios, praeitą vasarą PUPA išleido limituoto leidimo kolekciją "Koralų sala", būtent ten buvo pirmą kartą pristatyti šie blizgesiai. Lietuvoje šios kolekcijos nebuvo, tačiau aš spėjau įkišti rankas Lenkijoje. Spalvos buvo tik 3, ryški fuksija, koralų ir šiltai rožinė. Šie blizgesiai taip patiko pirkėjams, kad buvo nuspręsta išleisti visą liniją PUPA Made to Last Lip Duo. Kolekcijoje bus pristatyti 12 atspalvių, kurie greitai pasirodys Kristiana ir Kosmada parduotuvėse.

Įpakavimas:







Spalva:



Rezultatas:




Mano nuomonė:

Aš šokinėjau iš laimės, kai Federico išrinko man būtent šį sultingą fuksijos atspalvį. Tokios spalvos mano mėgstamiausios, ir be jokios abejonės aktualios šią vasarą. Taip, nėra ko slėpti, mano mėgstamiausiais lūpų dažais buvo matiniai, nes jie gerai laikosi, nereikia pastoviai tikrinti lūpų kontūro, smakro ir dantų, spalvos ryškios. Minusas - sausina lūpas.  PUPA Made to Last Lip Duo tobula naujiena, tai matinis lūpų blizgis ir viršutinis sluoksnis, kuris suteikia veidrodinį spindesį. Lūpų blizgesio šepetėlis labai patogus, leidžia net be pieštuko nubrėžti tikslią lūpų liniją. Leidžiame kelias sekundes išdžiūti matiniam sluoksniui ir galime tepti viršutinį. Po naudojimo gerai išvalome šepetėlį, nes spalvos likučiais vistiek lieka. 
Ką aš noriu pasakyti apie rezultatą, jis tikrai tobulas. Už tobulą spalvą PUPA Made to Last Lip Duo gauna iš manęs dešimt balų, išsilaiko šitas stebuklas ant lūpų labai ilgai, 4-5 valandas net valgant ir geriant. Lūpų blizgesys nedžiovina ir nesausina lūpų, nepalieka pėdsakų ant dantų, smakro ir puodelių. Labai rekomenduoju, PUPA Made to Last Lip Duo tobuliausia šios vasaros naujiena.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig