2016 m. gegužės 12 d., ketvirtadienis

Sveiki pusryčiai. Muesli i ir vaisiai


Kodėl aš anksčiau nuvertindavau Muesli? Nes vis galvojau, kad jais prisivalgyti neįmanoma, nes jeigu pirkti pigesnius variantus - nors ir ant pakelio pavaizduoti ir riešutai, ir vaisiai, ir razinos, realybėje ten nieko nėra. Esu radau tobulus Mark and Spencer parduotuvėje su belgišku šokoladu, tačiau po kelių tokių Belgiškų pusryčių supratau, kad nenumečiau, o dar priaugau svorio. Kokia išeitis? Muesli (rekomenduoju pirkti tik brangesnius, geros kokybės, organinius, įvertinant maistingumą ir sudėtį), daržovės ir vaisiai. Būtent taip dažniausiai atrodo mano pusryčiai. Plius aš dar papjaustau morkas, agurkus su obuoliais kaip užkandį, tada laukti pietų ir vakarienės nėra taip sunku.






Mano brangieji, artėja vasara, daržovių ir vaisių sezonas. Ačiū už nerealią akciją, kai neeiname į parduotuves jau trečią dieną, būtent dėl tos priežasties man pavyko susipažinti su turguje siūlomų daržovių asortimentu, tikrai geriau, sveikiau ir pigiau. Na o Rude Health įvairių rūšių muesli gavau testavimui, man be galo patiko tiek sudėtis, tiek skonis. O svarbiausiai viską, kas pavaizduota ant pakelio galima rasti savo lėkštėje. Agurkai, obuoliai, morkos gerai, bet prisivalgyti sunku, su muesli mano skrandis laimingas. O svarstyklės rodo vis mažiau ir mažiau, kaip galima nesidžiaugti, juk nesu alkana ir nebadauju, o maitinuosi sveikai.
Rūpinkitės savo sveikata ir sveiku maistu, galvokite ką valgote.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig