2016 m. birželio 15 d., trečiadienis

Green Feel Dušo želė su agurkų ir alavijų ekstraktais


Be jokios abejonės vasarą norisi gaivesnių ir švelnesnių kūno priežiūros priemonių kvapų. Su viena sąlyga, kad vasara šilta ir saulėta. Būtent tokioms dienoms aš labai rekomenduoju pasirinti Green Feel dušo želę su agurkų ir alavijų ekstraktais.





Dušo želė su agurkų ir alavijų ekstraktais - tai gaivos pliūpsnis jūsų kūnui. Agurkų ekstraktas švelniai tonizuoja ir gaivina pavargusią odą, padeda atstatyti drėgmės pusiausvyrą. Alavijas papildomai aprūpina odą įvairiais mikroelementais bei vitaminais. Tinka naudoti kasdien, visių tipų odai.

Talpa: 50 ml.

Kaina: 1,50 EUR

Įpakavimas:







Konsistencija:



Mano nuomonė:

Man vis labiau ir labiau patinka Green Feel kūno priežiūros priemonės, juos gaminamos Lietuvoje, kokybė tikrai labai gera, o kaina nėra didelė. Įpakavimai paprasti, minimalistiniai, tačiau mieli ir tokius naudoti be galo patogu. Mano rankose šį kartą dušo želė su agurkų ekstraktu, kurios konsistencija švelni, pūtuoja pakankamai gerai, o aromatas gaivina tiek kūna, tiek sielą. Sakyčiau dar daugiau, tai mėgstamiausias mano Green Feel kompanijos produktas, išbandykite, tikrai vertas dėmesio.


PR sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig