2016 m. birželio 29 d., trečiadienis

Kiehl's Powerful Wrinkle Reducing Eye Cream


Be jokios abejones būtent paakių oda išduoda mūsų tikrąjį amžių. Aš labai dažnai žiūriu į save veidrodyje, ir puikiai suvokiu, jeigu pasirinkti jaunatviškus drabužius, niekas net nepagalvos, kad man daugiau nei 30, tačiau paakių zona... Ech, ta paakių zona neduoda man vis ramybės. Aš matau labai mažas raukšles, su kuriais reikia kovoti, būtent todėl aš pasirinkau stipresnį Kiehl's paakių kremą nuo raukšlių, šiandien mano įspūdžiai ir rezultatai.




Kiekis: 15 ml.

Kaina: 39,90 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, parduotuvė Kiehl's

Įpakavimas:






Konsistencija:





Mano nuomonė:

Kiehl's Powerful Wrinkle Reducing Eye Cream tai mano paakių odos sunkioji artilerija, nes kremas skirtas ne prevencijai nuo rauklių, o jau tikrai kovai. Kremo konsistencija pakankamai tiršta, tačiau kremas greitai susigeria, nepalieka riebaus sluoksnio, gali būti naudojamas kaip pagrindas paakių zonos maitinimui (tik panaudojus kremą paakių korektorius nesubėga į raukšles, tačiau prieš darant makiažą  būtina kremui leisti susigerti, aš mintyse visada skaičiuoju iki 15, to pilnai užtenka). Dėl savo konsistencijos Kiehl's kremas naudojasi labai taupiau. Gamintojas rašo, kad kremo sudėtyje yra kalcis ir magnis, kurie atstato paakių odos elastingumą, kovoja su raukšlėmis ir suteikia pailsėjusios odos efektą. Rezultatas po lremo labai greitas ir  jaučiamas po kelių naudojimų, viena reikšmiškai pailsėjusios odos efektas ir vizualiai mažiau matomos raukšlelės. Ne, ne vienas kremas nepadės visai atsikratyti rauklių, stebuklų nebūna, tačiau aš rekomenduoju apie paakių priežiūrą susimastyti kaip įmanoma greičiau ir stipresnius kremus naudoti kaip prevenciją, o lengvus drėkinamuosius kiekvieną dieną. O svarbiausiai, neužmirštame ryte ir vakare patepti ploną ir jautrią paakių odą kremu (aš labai dažnai pamirštu, tikriausiai mano problema būtent tame).


PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig