2016 m. liepos 26 d., antradienis

Biotherm Valomasis veido pienelis ir tonizuojantis losjonas normaliai, mišriai odai


Labas rytas, mano brangieji, šiandien mano pasakojimas apie Biotherm veido priežiūros priemones ir atnaujintos serijos. Naujienos visada yra gerai, nors anksčiau Biotherm nenaudojau (šneku apie pienelis, tonizuojančius losjonus ir .t.t kremai ir serumai buvo mano kosmetinėje dar jaunystėje), palyginti su senais negaliu, tačiau ką turiu dabar man be galo patinka. Jau pasakojau bloge apie TOP produktą - valomąjį aliejų veidui, pagaliau atėjo eilė supažindinti Jus su pieneliu ir tonizuojančiu losjonu normaliai, mišriai odai.





Valomasis veido pienelis normaliai, mišriai odai
Šis švelnus pienelis, papildytass cukrinių laminarijų (Laminaria saccharina) ekstraktu, suteikia galimybę itin kruopščiai atlikti odos valymą. Tinka normaliai bei mišriai ir net jautriai odai. Valykite veidą pirštais arba vatos skrituliuku. Nuskalaukite su vandeniu arba toniku.
Talpa: 200ml
Kaina: 22,95 EUR

Veido tonikas normaliai, mišriai odai
Su toniku, kuris 24 valandas drėkina ir tonizuoja normalią ir mišrią odą, ji yra paruošiama priežiūrai su Aquasource. Nešvarumai pašalinami ir oda tampa švari. Veidas valomas vatos skrituliuku.
Talpa: 200ml
Kaina: 22,95 EUR

Kur pirkti: Douglas, Kristiana

Įpakavimas:








Mano nuomonė:

Kai manęs paklausia kokias priemones veido priežiūrai naudoju, pasakau atvirai, įvairias. Mano veido odos tipas, kombinuotas, todėl aš stengsiuosi surasti drėgmės ir maitinimo balansą be odos riebinimo. Aš tikrai nevengiu priemonių nei riebiai, nei sausai odai. Jeigu naudoju matiškumo suteikiančius kremus, vakare riebesnius aliejus, jeigu prausiklį sausai odai, tada tonizuojantis losjonas turi būti mišriai, būtent taip ieškomas veido odos priežiūros balansas. 
Šnekant apie Biotherm naują liniją, noriu paminėti, kad įpakavimai tapo ne tik gražūs, bet ir patogus naudojimui, su pompomis. Kaip jau įprasta, rožinės Biotherm linijos skirtos sausai-jautriai odai, o žalios -normaliai-mišriai. Labai apsidžiaugiau gavus daug variantų testavimui, yra ką išbandyti, yra ką išsirinkti, yra apie ką papasakoti. 
Biotherm Valomasis veido pienelis ir tonizuojantis losjonas normaliai, mišriai odai labai lengvos ir nesvarios konsistencijos, gerai valo ir tonizuoja veido odą, manau tokio svarbaus etapo kaip veido valymas, bei tonizavimas praleisti niekaip negalima. Priemonės turi malonų ir gaivų kvapą, nekemša porų ir labai maloniai naudojasi. Man labiausiai patiko tonizuojantis losjonas,nes jis akimirksniu drėkina, suteikia energijos ir švarumo pojūčio mano odai. 

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig