2016 m. liepos 26 d., antradienis

PUPA naujienos


Pupa vis stebina mus savo naujais produktai, kodėl stebina? Juk kokia čia naujiena, naujieji lūpų blizgesiai? tačiau spalvos, įpakavimas, tekstūros ir rezultatas tikrai tobulas, pridėkime gerą kokybę ir prieinamą kainą, štai ir pirkėjų meilė ir pasitikėjimas. Mano rankose net kelios naujienos, du lūpų blizgesiai Pupa Miss Pupa gloss ir naujieji skaistalai Pupa Like a doll Maxi brush.

 













Rezultatas:

Pupa like a doll Maxi Blush (301)
Pupa Miss Pupa gloss (200)


Pupa like a doll Maxi Blush (203)
Pupa Miss Pupa gloss (203)





Mano nuomonė:

Man vėl leido išsirinkti, todėl pasirinkimas būtent toks. Super, aš specialiai pasiėmiau du tarpusavyje derančius atspalvius, švelniai koralinę ir nude. Kurios spalvos man patinka labiausiai? Karaliniai atspalviai gerai atgaivina veido toną ir idealiai naudojimui vasarą, o rudos ir nude spalvos lauks savo eilės rudeniui, nors nieko nėra gražiau paryškinti bronzinį įdegusio veido spalvą su rudais skaistalais.
Šnekant apie naujienas, noriu pasakyti, jos tobulos. Skaistalų Pupa Like a doll Maxi brush kreminė, naudoti malonu, spalvos sklaidosi ir atrodo ant veido labai natūraliai, padauginti neįmanoma, spalvų pasirinkimas be galo didelis. Aš vis prisiminu pagrindinio PUPA vizažisto rekomendaciją tepti skaistalus didesniu (pudrai) skirtu šepetėliu, tiesą sakant, taip ir dariau. Noriu paminėti, kad įpakavime veidrodis ir pakankamai geros kokybės plokščias šepetėlis. Vienintelis minusas - pirštų antspaudai ant įpakavimo, valyti reikia pastoviai. 
Naujiems Pupa Miss Pupa gloss blizgesiams aš pasiruošusi dainuoti meilės dainas, nes tai būtent tai, ko labai seniai ieškojau. Naudojant MAC, supratau, kad man labiau patinka lipnios, sunkesnės tekstūros, juk ant lūpų tokios spalvos išsilaiko labai ilgai, būtent todėl man patiko PUPA blizgiai. Negaliu pasakyti, kad tekstūra labai lipni, tačiau tikrai ir ne vandeninga, spalvos labai gražios, kvapas... mmm... kvapas lengvas vaisinis, spalva išsilaiko ant lūpų apie geras 3 valandas, lūpų kontūras galė tų būti, nes nėra būtinas. Spalva 200 tikra bomba, gražiausia iš visų, todėl labai rekomenduoju išbandyti. Naujienos greitai bus pristatytos Kosmada ir Kristiana parduotuvėse. manau ruduo bus tikrai karštas.



PR sample







SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig