2016 m. liepos 26 d., antradienis

YSL Vernis A Levres Vinyl Cream Fall 2016 Collection


Aš manau rudo bus be galo karštas, nes naujienos TOKIOS, kad norisi nusipirkti viską. YSL Promo modelio įvaizdis ir makiažas tiesiog wow, mano stilius, mano makiažo darymo stilius, raudonos lūpos ir akių pravedimas, na o juodos spalvos nagų lakas ir smokingas atrodo tiesiog pritrenkiančiai. Aš irgi taip noriu, puikiai žinau, kad būtinai apsirengsiu ir pasidažysiu panašiai. Na o dabar žiūrime kolekciją.








YSL Vinyl Cream Lip Stain – lūpų lakas

  • 401 Rogue Vinyle
  • 402 Rogue Remix
  • 403 Rose Happening
  • 404 Nude Pulse
  • 405 Explicit Pink
  • 406 Orange Electro
  • 407 Carmin Session
  • 408 Coral Neo Pop
  • 409 Burgundy Vibes
  • 410 Fuschia Live
  • 411 Rhytm Red
  • 412 Rose Mix


Rouge Pur Couture – lūpų dažai

  • 72 Rouge Vinyle
  • 73 Rouge Remix
  • 74 Orange Electro
  • 75 Rose Mix
  • 76 Explicit Pink
  • 77 Fuchsia Live

Dessin Des Levres / Lip Liner Pencil – lūpų pieštukas

  • 22 Lip Lighter
  • 23 Universal Lip Definer



La Laque Couture – nagų lakas

  • 73 Noir Over Noir
  • 74 Rouge Over Noir
  • 75 Fuchsia Over Noir

Mano nuomonė:

Nieko negaliu pasakyti apart to, kad nors spalvos įprastos, raudonos, bordo ir vyno, man labai patinka. Man labiau patinka kolekcijos paistymas, promo nuotraukos ir bendras stilius, nes nėra ko slėpti, man jis artimas. Būtinai pabandysiu atkurti modelio makiažą, nes smokingą aš turiu.


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig