2016 m. liepos 6 d., trečiadienis

MAKE UP FACTORY Multitalent Powder and Foundation Brush Pudros ir kreminės pudros šepetėlis


Aš nelabai įsivaizduoju makiažo be normalios kokybės makiažui skirtų šepetėlių, tegul dauguma ir pasakoja, kad kreminę pudrą ar makiažo pagrindas geriau dengiasi su pirštais, sušyla nuo rankų šilumos ir t.t., aš jau seniai supratau, higiena turi būti pirmoje vietoje, todėl aš išmokau naudoti šepetėlius. Aš pastoviai pasakoju apie Sigma šepetėlius, tačiau rinkoje yra daug kitų ne mažiau gerų ir dėmesio vertų šepetėlių, vieni iš tokių Make up Factory, irgi skirti profesionalams, tačiau tinka ir naudojimui nagų sąlygomis.





Gamintojo aprašymas:



Šepetėlis skystai ir sausai pudrai tepti. 70% - trumpesni natūralūs šereliai, 30% - ilgesni sintetiniai šereliai. Trumpi natūralūs šereliai yra standesni ir tankesni: intensyvesniam padengimui. Ploni sintetini šereliai yra minkštesni ir lankstesni: lengvesniam padengimui, ypač tinka spindinčios pudros tepimui. Ypač patogus naudoti. Naudojimas: tepkite stipriau prispaudus šepetėlį prie odos, kad išgautumėte stipripresnį padengimą, švelniai spaudžiant gaunamas lengvesnis rezultatas.

Kaina: 24,50 EUR

Kur pirkti: Kosmada ir Kristiana










Mano nuomonė:

Duo Fibre šepetėliai skirti skystai pudrai ir makiažo pagrindui. Aš labai rekomenduoju atkreipti dėmesį į tokio tipo šepetėlius toms, kieno poros labai didelės, kas mėgsta skystas ir kreminės tekstūros pudras, o taip pat makiažo pagrindus skirtus poroms paslėpti.
Make Up Factory šepetėlis labai geros kokybės, lengvai plaunasi, šereliai minkšti ir beveik nesugeria pudros. Aš specialiai palyginau du panašius šepetėlius, abu skirti profesionalams ir tinkami naudojimui namuose, tai Sigma ir Make up Factory, jų kainų kategorija beveik vienoda. Kaip matome nuotraukose vizualiai šepetėliai beveik vienodi, tik Make up Factory šepetėlis kiek ilgesnis, tačiau tai neturi didelės reikšmės. Šepetėlių šereliai vienodai minkšti, tik Make up Factory ilgesnės ir minkštesnės, o Sigma pilnesnis, platesnis ir stangresnis. Kuris geresnis? Abu tobuli, sakyčiau Make up Factory tiks skystesnės tekstūros priemonėms, o Sigma tirštesnės kreminės.


PR sample

SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig