2016 m. liepos 4 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Labas rytas, mano brangieji, aš manau prieš rašant savaitės anonsą reikia pasižiūrėti orų prognozę, nes atėjus karštiems orams susikaupti beveik neįmanoma. O blogo rašyti tik dėl to kad reikia ir jau suplanavau, visai nesinori. Šią savaitę daug neplanuoju, noriu susitikti su draugėmis, plius bus keli naujienų pristatymai.




Pradėsime pasakojimą nuo PUPA blizgių šešėlių, vakar šnekėjome apie šešėlių pagrindą, atėjo eilė aptarti šešėlius ir parodyti rezultatą


Biotherm Everplump veido kremas pas mane jau nuo kovo mėnesio, pagaliau pamačiau naujieną parduotuvėje, todėl jau pasiruošusi papasakoti ir pasidalinti atsiliepimu


Pagaliau, pagaliau ir aš išbandžiau ir įvertinau Artistry dekotaryvinę kosmetiką


Apie pabaigtukus planavau papasakoti praeit savaitę, jau net nuotraukas padariau, bet orai, ech, tas karštis...


Dar vienas atsiliepimas apie veido kremą, aptarsime Sensilis prabangų Idyllic veido kremą


Ketvirtadienio rubrika Beauty talk


Saulės ir įdegį skatinančios priemones dabar ant bangos, aptarsime PUPA Intensive Tanning bronzantą


Be galo gražus Urban Decay bronzinės pudros įpakavimas


Aš jau beveik įpusėjau su pasakojimu apie vasaros kolekcijas, beliko tik aptarti Lancome Shine Lover lūpų dažus


Labai patiko NYX rožinės spalvos higlighteris



Aš vis pasakoju apie profesionalius Sigma šepetėlius, manau reikia skirti dėmesio ir kitiems šepetėlių gamintojams, pradėsime nuo Make Up Factory








Naujienos:

Naujienų šią savaitę nebuvo ypatingai daug, tačiau visos įdomios ir tikrai vertos dėmesio. 

Ar kada nors matėte Beauty Blender kempinę skaistalams? Aš jau išbandžiau, manau tai ideali kempinė paakių maskavimui, nes žalios be galo mažos, o standartinės per didelės. make Up Eraser servetėlė vis dar laukia savo eilės testavimui, tačiau tai dar nematyta ir negirdėta makiažo valymo priemonė

www.topbeauty.lt aš išsirinkau Missha kosmetikos ir Banana Dream, pagaliau pudros nuotraukos padarytos ir aš galėsiu įvertinti spalvą ir rezultatą


CHI priemones testavau dar prieš gerus du metus, prisipažinsiu, klasikinė linija įspūdžio nepadarė, tačiau CHI Keratin patiko po pirmo naudojimo, o Argan oil CHI turi nuostabų aromatą ir malonią konsistenciją. Už naujienas dėkoju www.inhair.lt










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig