2016 m. liepos 18 d., pirmadienis

Savaitės anonsas




Labas rytas, mano brangieji, negaliu patikėti, tačiau vasaros sezonas daro savo, praeitą savaitę negavau nei vienos naujienos. Tai unikali proga skirti daugiau dėmesio jau turimoms kosmetikos priemonėms, ir pagaliau (galu gale) pabaigti visus nepabaigtus įrašus.




Visų mano pažįstamų pirmas klausimas apie šitas ovalios formos makiažo šepetėlius, manau atėjo laikas pirmai nuomonei.


dar viena naujiena kosmetikos rinkoje, tai Make Up Eraser makiažo valymo servetėlė


Šnekėsime apie labai gerą Make up Factory blakstienų tušą, kuris gražiai prailgina blakstienas, lengvai nusivalo 9o tai svarbiausiai), nedirgina akių ir atrodo natūraliai


Nelabai suprantu susižavėjimo Signal dantų pastomis, man atrodo atėjo laikas pasakyti tiesą



Aš dar prieš blogo rašymą išbandžiau klasikinę CHI plaukų priežiūros priemonių liniją, galiu pasakyti, man nelabai patiko, tačiau CHI argan oil patiko po pirmo naudojimo


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk


Kas mane pažįsta gerai, žino, aš labai nemėgstu gelinio lakavimo, tai gadina nagus ir reikia prisirišti prie meistrės, tačiau su mielu noru ir dideliu susidomėjimu išbandžiau CND VINYLUX nagų lakus


Jeigu jau nespėjote patobulinti kūno linijas iki vasaros, nepergyvenkite, vasaros ir nebuvo. Na o mano vonioje gyvena Ziaja Multi Modeling liniją, apie ją pašnekėsime plačiau.



Be galo graži Mary Kay limituoto leidimo paletė


Vasarą mano nagams irgi reikia pildomos priežiūros, aš naudoju ANNY Green Tea nagus atstatančias priemones




Tokia planuojama mano savaitė, pažadu pabaigti nepabaigtus įrašus, na ir gal truputi pailsėti.

Geros ir darbingos savaitės,








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig