2016 m. rugpjūčio 27 d., šeštadienis

BeYu Be Vintage Fall Winter 2016 Collection


labas vakaras, mano brangieji, dauguma prie jūros ir ežero, aš jau namuose ir noriu pasidalinti mintimis apie naują BeYu kolekciją. Aš jau beveik nerašau apie naujienas, tiesą sakant, nėra laiko, tačiau BeYu naujos kosmetikos priemonės taip patiko, kad negaliu tylėti. Na o nauja kolekcija atrodo tiesiog tobulai, juk bordo, mano mėgstamiausia spalva. Žiūrime nuotraukas,



BeYu Multicolor Powder Blush – skaistalai


  • No.50 Great Demand

Eye Base – akių šešėlių pagrindas


BeYu Dip Eye Liner – akių apvadas

  • No.03 Certain Charm

BeYu Color Biggie Long-Lasting 

  • No.332 Shabby Chic

BeYu ColorCatch Eye Palette – akių šešėlių paletė

  • No.380 Everybody’s Darling

BeYu Color Swing Eyeshadows – vienos spalvos akių šešėliai

  • No.311 Timeless Appeal – eggplant
  • No.324 Fashionable Trend – blue with silver particles

BeYu Deep Black Mascara Volume & Definition – blakstienų tušas

Soft Liner for Lips and More – lūpų pieįtukas
  • No.561 Particulary Popular – dark red

PureColor & Stay Lipsticks – lūpų dažai

  • No.142 Best Choice
  • No.174 Selected One
  • No.182 Excellent Flair
  • No.239 Vintage Chic

BeYu Scandalous Lips – lūpų blizgiai

  • No.81 Instant Feeling – dark berry
  • No.88 Eternal Beauty – elegant rosewood

Long-Lasting Nail Lacquer – nagų lakas

  • No.415 Modern Lifestyle 
  • No.423 Best Characteristics
  • No.566 Tingling Sensation
Mano nuomonė:

Galima sakyti ką tik norime, kad madingiausios šių metų spalvos - šviesiai mėlyna ir rožinė, tačiau mano rankos vistiek pasiima tamsiai bordo spalvos lūpų dažus, juk rudenį norisi būtent tokių sodrių atspalvių. Kam dar nedrąsu, gamintojas siūlo šaltai rožinius neutralius lūpų dažų ir blizgesių atspalvius. BeYu šešėliai tobulos kokybės, todėl aš jau svajoju apie bordinius ir tamsiai violetinius atspalvius, labai noriu turėti tokius savo kolekcijoje, na o nagų lakai kaip vyšnainė ant torto. Kas dar liko? O taip, skaistalai, jie atrodo labai įspūdingai, todėl su nekantrumu laukiu rudens.



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig