2016 m. rugsėjo 3 d., šeštadienis

Catrice Neo-Natured Fall Winter 2016 Collection


Labas rytas, mano brangieji, šiandien pradėsime nuo naujos Catrice kolekcijos. Atrodo Catrice jau negali manęs nustebinti, kiek kolekcijų jau mačiau, tačiau šį kartą vėl netikėtai, įdomiai ir tikrai verta ne tik mano, bet ir jūsų dėmesio.






Neo-Natured Blush Beautiful Bamboo – Limited Edition – €4.99 - skaistalai

  • Co1 Walk In the Woods

Neo-Natured Eye Shadow – Limited Edition – €3.99 - akių šešėliai

  • Co1 Walden’s Leaf Letter – golden-green, olive, brown
  • C02 Soothe of Soul – pink champagne, dark gray-brown, eggplant

Neo-Natured Lip Colour – Limited Edition – €4.99 - lūpų dažai


Spalvos:

  • C01 NUDEtral Nature
  • C02 Maroon Melange
  • C03 Woodlands LiBERRY

Neo-Natured Lip Liner – Limited Edition – €1.99 - lūpų pieštukai 

Spalvos:

  • C01 NUDEtral Nature
  • C02 Maroon Melange
  • C03 Woodlands LiBERRY

Neo-Natured Nail Lacquer – Limited Edition – €2.79 - nagų lakai

Spalvos:

  • C01 Maroon Melange
  • C02 Woodlands LiBERRY
  • C03 WALDEN’s Leaf Letter
  • C04 Nude Knit

Mano nuomonė:

Kai neįmanoma nustebinti naujomis spalvomis, na logiška, kur tu tiek spalvų prigalvosi, jeigu reikia išleisti vos ne 12-15 kolekcijų per metus? Tada į pagalbą skuba įvairios temos ir įpakavimai. Šį kartą tikrai nustebino, net aš turint N lūpų dažų variantų norėčiau nors palaikyti rankose bambukinį įpakavimą, bet man įdomu kaip atrodo skaistalai, na o šešėliai iš pirmo žvilgsnio man patiko ir sudomino, man be galo patiko tamsiai bordo atspalvis, todėl aš savo pažintį su šio šešėliu pradėčiau nuo pigiausio varianto. Nagų lakai? O ne, man atrodo jų kaina kiek per brangi Catrice kompanijai, na nenoriu aš mokėti tiek už paprastą laką, ir nemokėsiu.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tai, kad Catrice puikiai sugeba pagauti visas madingas tendencijas, sugeba pasiūlyti savo pirkėjams pakankamai geros kokybės priemonių ir nelabai didelę kainą. Vakar buvau PC Panorama Droge, atspėkite, prie kokio stendo buvo daugiausiai žmonių? Teisingai, prie Catrice ir Essence.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig