2016 m. rugsėjo 16 d., penktadienis

MAC LIPGLASS (spalva Rebel)


Oi, ne tik gerus atsiliepimus apie MAC aš galiu rašyti, aš vertinu poveikį ir rezultatą, todėl esu visiškai atvira su savo skaitytojais, jeigu priemonė yra bloga, ji neverta nei mano, nei jūsų dėmesio. Šiandien šnekėsime apie MAC LIPGLASS, kuris nėra super blogas, nes spalva man labai patiko, tačiau labai kaprizingas, na o rezultatas ant lūpų (geriau salyti gal ant dantų) tragedija.










Rezultatas:

Visą fotografavimo laiką blizgesį reikėjo valyti tai nuo dantų, tai gaudyti už lūpų kontūro ribų


Nuvaliau ir darau nuotraukas toliau ;-)



Mano nuomonė:

Kokia nesąmonę tas blizgesys, tačiau pradėsime nuo pat pradžios. Be galo smagu gauti testavimui naujus ir dar neišbandytus produktus, vienas iš jų, kuris sukėlė didžiausią mano susidomėjimą buvo būtent MAC LIPGLASS (spalva Rebel), nes spalva tiesiog tobula, konsistencija kiek per tiršta, tačiau aš tokias labai mėgstu, kvapas saldus, vanilės. Pliusai čia ir pasibaigė, nes dažant lūpas reikia naudoti pieštuką, blizgesys vis bando pabėgti už lūpų kontūrą, panaudojus pieštuką, blizgėsys vis tiek bėga ir kaupiasi tiek lūpų pieštuko linijos (nuotraukose puikiai matosi blizgesio lašas, patikėkite, kol nepradėjau fotografuoti, viskas buvo labai lygiai ir gražiai). Na o vyšnainė ant torto - nudažyti dantys, pastoviai reikia juos taisyti, valyti, žiūrėti. Vienu žodžiu, nerekomenduoju, ypač tamsių atspalvių, manau šviesios spalvos lūpų 'stiklai' atrodys kur kas geriau.

PR sample

MAC kosmetikos ieškokite PC Panorama, PC Akropolis Vilniuje ir Kaune












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig